aA
Interneto reklamos bendrovė "DoubleClick Inc." pirmadienį paskelbė veiksmų planą, kuriuo bus siekiama apsaugoti bendrovės stebimų vartotojų privatumą.
Toks žingsnis žengtas po to, kai praėjusį mėnesį privatumą ginančios grupės užsipuolė bendrovę, paskelbusią, jog ji ketina įvesti tikrus žmonių vardus į stebėjimo programą.

Viena populiariausių interneto reklamos bendrovių "DoubleClick" talpina reklaminius skydelius tūkstančiuose svetainių ir stebi, kas juos peržiūri.

Atsakydama į kaltinimus, bendrovė paskelbė 5 veiksmų planą, tarp jų - kampaniją per žiniasklaidą bei specialią svetainę privacychoices.org.

"Bendrovei rūpi vartotojų privatumas", teigė "DoubleClick" prezidentas Kevinas Ryanas spaudos konferencijoje, pridurdamas, kad "skiriama per mažai dėmesio jų švietimui".

"DoubleClick" pasižadėjo talpinti reklamas tik tose svetainėse, kurios informuoja lankytojus apie informacijos rinkimo būdus ir suteikia galimybę atsisakyti pasiūlymo. Be to, bendrovė pasamdė "PricewaterhouseCoopers" bendrovės specialistus atlikti privatumo politikos auditą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.