„Iki šiol maistą labdarai tiekėme iš 147 parduotuvių, o nuo vasario 1 dienos į procesą įtraukėme dar 58 parduotuves, kurios kasdien surenka ir labdaros organizacijoms atiduoda vartoti dar tinkamus, saugius produktus – jie išdalijami socialiai pažeidžiamiems žmonėms, kuriems būtina parama ir pagalba. Nuo šiol labdaros procese dalyvauja 84 proc. „Maxima“parduotuvių – įvertinus, kad esame didžiausias prekybos tinklas Lietuvoje, šis žingsnis reikšmingai prisidės sprendžiant socialines problemas, o labdaros organizacijas įgalins pasirūpinti dar didesniu skaičiumi nepritekliuje gyvenančių žmonių“, – sako „Maxima LT“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Ugnė Ulickienė.
Dar praėjusių metų pavasarį prekybos tinklas praplėtė ir labdarai atiduodamų maisto produktų kategorijų sąrašą, tad socialiai pažeidžiami žmonės maistą gauna iš praktiškai viso parduotuvių asortimento: vaisius, daržoves, bakalėjos produktus, sūrius, mėsos, pieno produktus, įvairius sveriamus gaminius, pavyzdžiui, saldainius, sausainius. Vartoti dar tinkami, saugūs produktai labdaros organizacijoms atiduodami kiekvieną dieną.
„Įsigaliojus naujai tvarkai, leidžiančiai prekiauti pasibaigusio galiojimo, bet dar tinkamais vartoti maisto produktais, jais prekiauti neplanuojame. Nusprendėme nuosekliai puoselėti ilgametę draugystę su įvairiomis labdaros organizacijomis bei plėsti jų ratą, ieškodami būdų, kaip padėti pasirūpinti dar didesniu skaičiumi socialiai remtinų žmonių. Na, o mūsų pirkėjams suteikiame galimybę įsigyti besibaigiančio galiojimo produktų su 30–70 proc. nuolaida – priklausomai, kiek dienų liko iki prekės galiojimo pabaigos. Šios prekės jau pirmąją parduotuvės darbo valandą atsiduria specialiu skiriamuoju ženklu „Sumažinta kaina“ pažymėtose lentynose. Turime labai griežtą, aiškią ir veiksmingą tvarką, kaip išvengti maisto švaistymo ir kartu kurti socialinę vertę“, – kalba U. Ulickienė.