Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Žurnalisto-boksininko sukurtas verslas, be kurio dabar neįsivaizduojame nei vieno oro uosto

Didžiausia pasaulyje automobilių nuomos kompanija „Hertz“ 145 valstybėse per metus išnuomoja 30 milijonų automobilių. Be geltono „Hertz“ kompanijos logotipo neįsivaizduojamas joks padoresnis oro uostas ar miesto centras. Kaip ir be geltonos spalvos sunku įsivaizduoti JAV miestų taksi automobilį. Būtent geltona spalva ir tapo stimuliatoriumi tų verslų, kurie šiandien yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Kurią ir išpopuliarino veiklus žmogus vardu Johnas Hertzas.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×