Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Kompanija, kuria žavėjosi pats S. Jobsas: ji viena iš nedaugelio buvo įsteigta kurti naudą, o ne pinigus

Sakoma, kad jei Kalifornija atsiskirtų nuo JAV, ji viena taptų aštunta pagal dydį pasaulio ekonomika (tokios pat apimties kaip Italijos ar Kanados). Holivudas, naftos kompanijos, tekstilės pramonė, finansinės ir draudimo kompanijos, milžiniškos žemės ūkio fermos ir, žinoma, Silicio slėnis – visa tai, apie ką svajoja kiekvienos valstybės vadovas – Kalifornija yra ne tik technologijų pridėtinės vertės ir intelektualių produktų kūrimo centras, tai tikra stebuklų šalis. „Chevron“, „Walt Disney Company“, „Visa“, „Google“, „Facebook“, Wells Fargo“... Ir, žinoma, „Hewlett-Packard“, šiandien mums labiau pažįstama trumpa abreviatūra „hp“ – neatsiejama Silicio slėnio istorijos dalis.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×