Aukcionas kaip prekybos forma yra labai sena žmonių gyvensenos dalis. Nuo buitinių, per kuriuos mes varžomės dėl paskutinio pyragaičio lėkštėje iki elitinių „namų“, kuriuose žmonės moka milijonus už kokį nors senovinį šaukštelį ar paveikslą. O atsiradus internetui ir internetiniams aukcionams bei prekybvietėms, galimybės įsigyti širdžiai mielą ir reikalingą daiktą padidėjo šimteriopai. Kaip ir konkurencija, beje. Kaip ir galimybės atsikratyti mums nebereikalingais daiktais. Mums tereikėjo sulaukti to meto, kai kažkas sugalvos tokią prekybos formą perkelti į virtualiąją erdvę.
Garsių prekių ženklų istorijos
FOTO:
Su šia sistema susitvarkytų ir beždžionė – toks moto paprastą programuotoją padarė milijardieriumi
(1)www.DELFI.lt
Visi mes turime daiktų, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo beverčiai, beprasmiai, galiausiai, tiesiog niekam nereikalingi. Tokius daiktus mes matome kiekviename turguje ir kiekvienoje prekybvietėje, kiekvieno žmogaus namuose ir kiekviename šiukšlyne. Ir kaip nustembame, suvokę, kad vis dėlto kažkam tokių daiktų prisireikia, negana to, kažkas netgi yra nusiteikęs už tuos „nereikalingus“ daiktus sumokėti ir nemažą pinigą! Ir netgi pasirodo, kad tokių žmonių yra ne vienas! Belieka jiems surengti aukcioną...