Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Sovietams jis buvo „blogiausias iš blogiausių buržujų“: kaip legendinis vokietis „užvedė“ mūsų automobilius

Raudoną „Bosch“ kompanijos logotipą yra matęs ir neabejotinai pažįsta kiekvienas žmogus, nors kartą vairavęs automobilį – akumuliatoriai, žvakės, valytuvai, laidai, netgi automobilių servisai būna juo papuošti. O ir patį kompanijos įkūrėją Robertą Boschą taip pat visada buvo lengva pažinti bet kurioje nuotraukoje – jis nešiojo ilgą barzdą netgi tais laikais, kai barzdos ir ūsai jau seniausiai buvo išėję iš mados. Kai jo prieš mirtį 1942 metais kažkas paklausė, kam reikalinga ta ilga, jau tapusia legendine barzda, Robertas Boschas atsakė: „aš ja rūpinuos kiekvieną rytą, ir kai ją šukuoju, man ji primena, kad taip pat turiu rūpintis tuo, kas man brangiausia šiame pasaulyje – savo pirkėju“.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×