Garsių prekių ženklų istorijos

„Verčiau prarasti pinigus nei pasitikėjimą“, – ši sakralinė vieno didingiausių Vokietijos pramoninko R. Boscho frazė, nuolat kartojama kompanijos gaminių reklamose prieš keliolika metų buvo spėjusi atsibosti kiekvienam lietuviškų radijų klausytojui, tačiau ir šiandien yra ne vieno mūsų verslininko veiklos motto. „Neužtenka vien norėti, reikia dar ir dirbti“, – tokia ir panašios kompanijos įkūrėjo citatos kabojo ant kiekvienos „Bosch“ gamyklos sienų. Mums, išaugusiems „Agitpropo“ lozungų apsuptyje, tai gal ir galėtų kelti nuobodulį, tačiau R.Boscho pasakymai, skirtingai nuo V. Lenino ar jo bendražygių frazių, skambėjo kur kas prasmingiau. „Niekada neužmiršk, kad esi žmogus ir visi, su kuriais turi reikalų, taip pat yra žmonės, gerbk tai“, – mokė savo gaminių pardavėjus R.Boschas jau prieš šimtą metų.

Ir jo kompanija, skirtingai nuo tuščių lozungų kūrėjų sukurtos valstybės, išliko iki šių dienų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)