Garsių prekių ženklų istorijos

Nors, savaime suprantama, tokių automobilių atsiradimo priežastis slypi ne vien humoro jausme, bet ir elementariausioje ekonomikoje. Naftos krizių laikais dideli ir rajūs agregatai tampa nenaudingais ir nerentabiliais, o tie, kas nenori iš savo kišenės mokėti už dizainerių kaprizus ir savo vyriško instrumento analogus, persėda į kuklesnes mašinas. Tokia mašina gali būti ir „golfukas“, ir „fiatukas“, o gali būti ir „Mini“, nes prie utilitarinės ekonomijos užduoties galima prieiti visai kūrybiškai, ką ir įrodo šio prekės ženklo istorija.

Ji prasidėjo praeitame amžiuje, šeštojo dešimtmečio Anglijoje, kurioje dvi automobilių kompanijos „Austin Motor Company“ ir „Morris Motors“ gamino gana populiarias kompaktiškas mašinas „Austin A40“ ir „Morris Minor“. Ir nenustojo jų gaminti net po 1952 metų, per kuriuos jos susivienijo į bendrą kompaniją „British Motor Corporation“ (BMC).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)