Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Jam negalėjo atsispirti karališkoji šeima, Johnas Lennonas ir ponas Bynas: automobilis, kurį galima įsimylėti, jei nebūtų toks bjaurus

Automobilistai – rimti žmonės. Jie jau daugiau kaip šimtą metų vis varžosi tarpusavyje variklių galingumu, kėbulo ilgiu, degalų suvartojimo kiekiais, o jei pramoniniai dizaineriai nebūtų turėję bent kiek sveiko humoro jausmo, tai ir dar dabar visi važinėtų dideliais, žvėriškai galingais, griežtų formų ir nuobodžiais automobiliais. Laimei, automobilių gamintojus ir jų vartotojus kartais sugundo neįprasti sprendimai – taip atsiranda „vabalai, „smartai“, ir dvispalviai automobiliukai su Didžiosios Britanijos vėliava per visą stogą ir pavadinimu „Mini“.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×