„Fiksuojame spartaus prisijungimų prie programėlės augimo tendenciją – jų skaičius per pastaruosius trejus metus praktiškai padvigubėjo. Nuolatos plečiame programėlės funkcionalumą ir jos naudotojams pasiūlome vis daugiau naujovių, pavyzdžiui, ką tik sudarėme galimybę programėlėje peržiūrėti savo investicijų portfelį“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.

Pasak J. Gumuliauskienės, per mėnesį prie banko programėlės vartotojai Lietuvoje jungiasi daugiau kaip 24 mln. kartų, t. y. vienas klientas ja vidutiniškai naudojasi kas antrą dieną. Tuo metu aktyvūs programėlės naudotojai prie jos jungiasi vidutiniškai 2 kartus per dieną, o patys aktyviausi – ir daugiau kaip 20 kartų.

„Dažniausiai prisijungti prie programėlės naudojami biometriniai duomenys – apie 77 proc. prisijungimų atliekama nuskaičius vartotojo piršto atspaudą, veidą ar akis. Programėlės naudotojai taip pat gali prisijungti su jų pačių susikurti PIN kodu, taip pat naudodami tokias įprastas asmens tapatybės nustatymo priemones, kaip „Smart-ID“ ar m. parašą“, − komentuoja ekspertė.

J. Gumuliauskienė atkreipia dėmesį, kad klientai išmaniąją banko programėlę dažniausiai naudoja sąskaitų likučiui pasitikrinti, mokėjimams į kitą sąskaitą arba prašymų gauti pinigų į savo sąskaitą sugeneravimui. Be to, gyventojai išmaniąją programėlę vis dažniau naudoja ir norėdami gauti kitų paslaugų, pavyzdžiui, užpildyti prašymą vartojimo paskolai gauti.

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, pasinaudodami programėle per mėnesį jos vartotojai atlieka daugiau kaip 4,6 mln. mokėjimų, o vienas vartotojas – vidutiniškai 7 mokėjimus per mėnesį. Daugiau kaip 280 tūkst. kartų per mėnesį pasinaudojama galimybe sugeneruoti nuorodą su prašymu gauti pinigų į savo sąskaitą, ją persiunčiant kitam vartotojui.

Beveik 300 tūkst. banko klientų naudojasi e. pinigine ir telefoną ar kitą išmanųjį įrenginį naudoja bekontakčiams atsiskaitymams prekybos ir paslaugų vietose. Per mėnesį „Swedbank“ klientai su išmaniais įrenginiais atsiskaito daugiau kaip 7 mln. kartų.

Kaip rodo banko duomenys, vis dažniau naudojama ir kortelės PIN kodo priminimo funkcija, kuri programėlėje buvo įdiegta praėjusiais metais. Šių metų kovo mėnesį šia funkcija buvo pasinaudota daugiau kaip 32 tūkst. kartų.

Daugiau informacijos:

Saulius Abraškevičius

„Swedbank“ Lietuvoje atstovas spaudai

Tel. 8 685 21479