Praėjusiais metais, remiantis „Schmidt Automotive“ duomenimis „Škoda“ pardavė beveik 42 000 vien elektrinių „Enyaq“ ir užėmė, 7 vietą Vakarų Europos pardavimų lygoje, tai buvo maždaug 10 000 mažiau nei „Volkswagen ID.4“ elektromobilis, kuris užėmė 4-ąją vietą, o „Volkswagen ID.3“ sedano pardavimai siekė beveik 68 000, skelbiama portale „Forbes“.

„Enyaq“ kainos yra panašios į „Volkswagen“ modelio, tačiau ne visiškai, štai, pavyzdžiui, „iV80 Founders Edition“ versija daug vėliau pradėta pardavinėti Didžiojoje Britanijoje, atskaičius mokesčius ir netaikant subsidijų kainuoja 56 588 Eur. Šiuo metu „Škoda“ pristato „Coupe iV“ – sportišką „Enyaq“ versiją ir žengia į aukštesnę rinką.

Konkurencija tampa vis aršesnė

„Volkswagen“ prekės ženklo profesinių sąjungų lyderiai nerimauja, kad „Škoda“, būdama beveik tokia pati kaip „Volkswagen“, kyla į kitą lygį ir kanibalizuoja pardavimus, dėl ko, kaip pranešama, pasiūlė Čekijoje įsikūrusiam gamintojui nenaudoti naujausių technologijų. Tiesa, panašu, kad jų norai gali išsipildyti, mat tikimasi, kad kiti 3 „Škoda“ elektromobiliai bus mažesni nei „Enyaq“, o tai sumažins šių automobilių įtaką „Volkswagen“ elektrinių modelių populiarumui.

Mattas Schmidtas iš „Schmidt Automotive“ teigė, kad „Enyaq“ populiarėjimo pagreitį šiek tiek sustabdė gamybos trikdžiai, kuriuos sukėlė puslaidininkių krizė ir Rusijos invazija į Ukrainą. Negana to, konkurencija rinkoje taip pat stiprėja.

Atsižvelgus į Lietuvos rinką, „Škoda Enyaq iV“ populiarumas nėra toks didelis, kaip kitose Europos šalyse. „Deald on Wheels“ įkūrėjas Laurynas Boguševičius pabrėžė, kad „Škodos“ automobiliai Lietuvoje buvo paklausūs, tačiau situacija pasikeitė, kai šio gamintojo kainoraštyje kainos gerokai šoktelėjo į viršų.