Šis žingsnis žengtas po to, kai praėjusį mėnesį platformoje atsirado daugybė apsimetėlių paskyrų, nes kai kurie naudotojai pasinaudojo galimybe sukurti fiktyvias didelių įmonių ir visuomenės veikėjų „patvirtintas“ paskyras.

„Twitter“ rašė: „Pirmadienį atnaujiname @TwitterBlue – užsisakykite internetinę prenumeratą už 8 USD/mėn. arba „iOS“ už 11 USD/mėn. ir gaukite prieigą prie tik prenumeratoriams skirtų funkcijų, įskaitant mėlyną varnelę.“

Ji pridūrė, kad vartotojai, užsisakę prenumeratą, platformoje bus labiau pastebimi, ir pažadėjo, kad prenumeratoriai „iškops į paminėjimų ir paieškos viršų“. „Twitter“ teigė, kad ši funkcija bus įdiegta netrukus.

Kaip rašoma „Twitter“ svetainėje, „mėlynosios varnelės“ paslauga „šiuo metu teikiama tik „iOS“ sistemoje JAV, Kanadoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir Jungtinėje Karalystėje, tačiau planuojama ją plėsti“.

Tarp kitų prenumeratoriams siūlomų funkcijų yra galimybė redaguoti tviterio žinutes. Vartotojai galės redaguoti tviterio žinutę iki 30 minučių po jos paskelbimo – su simboliu, rodančiu, kad ji buvo pakeista. Tarp kitų planuojamų naujų funkcijų – perpus mažesnis reklamų skaičius ir galimybė skelbti ilgesnius tviterio įrašus.

Bendrovė taip pat patvirtino, kad bus įdiegta spalvota tikrinimo schema, pagal kurią įmonės bus žymimos auksine varnele, o vyriausybinės paskyros – pilku simboliu.

„Twitter“ nepaaiškino, kodėl „Apple“ vartotojams taikomi didesni mokesčiai nei kitiems interneto vartotojams, tačiau E. Muskas atvirai kritikavo mokesčius, taikomus jos programų parduotuvėje, kuri nuo pardavimų pasiima iki 30 proc. mokesčio.

Elonas Muskas

Praėjusį mėnesį keliose tviterio žinutėse jis apkaltino „Apple“ grasinant dėl nenurodytų priežasčių užblokuoti „Twitter“ savo programėlių parduotuvėje, taip pat teigė, kad „iPhone“ gamintoja nutraukė reklamą socialinės žiniasklaidos platformoje.

Tačiau po vėlesnio susitikimo su „Apple“ vadovu Timu Kuku jis tviteryje parašė, kad nesusipratimas dėl „Twitter“ pašalinimo iš „Apple“ programėlių parduotuvės buvo išspręstas.

E. Muskas aiškiai pareiškė, kad nori, jog „Twitter“ būtų mažiau priklausoma nuo reklamos, kuri praėjusiais metais sudarė 90 proc. jos 5,1 mlrd. dolerių pajamų.