Nuo lazerių iki virtualia realybe papildyto biliardo

Didžiausiame pramogų centre Baltijos šalyse siūlomas platus net 35 pramogų pasirinkimas. Pasak „Apollo Group“ vykdančiojo direktoriaus Lietuvoje Tado Račkausko, nors pramogos skirtingos ir prataikytos tiek aktyvų, tiek ramesnį lasvalaikį mėgstantiems žmonėms, visas jas sieja interaktyvumas. Itin didelis dėmesys „Action!byApollo“ centre skiriamas naujus vaizdo, judesio ir erdvės suvokimo potyrius siūlančiai virtualiai realybei.

Pramogų centre lankytojai ras virtualios realybės „Hologate“ simuliatorių „Blitz“, galės išmėginti papildytos realybės laipiojimo sieną „ValoClimb“, strateginio bei sportinio pobūdžio pramogą „Laser TAG“, kurioje naudojamos lazerinio spindulio kulkos.

Vertinantys ramesnes pramogas, galės rinktis smiginį, stalo kerlingą ar biliardą. Tačiau, anot centro valdytojų, interaktyvumas ir čia niekur nedingsta – biliardą galima žaisti pasinaudojant virtualios realybės projektoriais. Asmenines šventes „Action!byApollo“ planuojantiems lankytojams bus siūlomi žaidimų ir pramogų kambariai, talpinantys po 15 asmenų.

„Action!byApollo“ išskirtinį dėmesį skirs ir sporto aistruoliams. Čia veikia didžiausias sporto baras Vilniuje, o amfiteatro arena leidžia pasijusti lyg stebint tikras rungtynes stadione. Pramogų centro svečiams bus siūlomas ir platus maisto pasirinkimas: įvairūs užkandžiai, picos, traški vištiena, BBQ šonkauliukai, lašišos kepsniai ir kt.

Naujas interaktyvus pramogų centras „Action!byApollo“

Kaip teigia T. Račkauskas, interaktyvios pramogų erdvės idėja kilo pastebėjus neišnaudotą nišą ir įvertinus grupės patirtį bei potencialą.

„Nuo pat pirmos veiklos dienos „Apollo Group“ tikslas yra suburti žmones, kartu pasiūlant kuo platesnį pramogų spektrą. Tai iki šiol sėkmingai darėme Baltijos šalyse valdomuose kino teatruose ir restoranuose, tačiau pamatę potencialą pramogų segmente, nusprendėme išplėsti savo veiklą ir Vilniaus gyventojams bei svečiams pasiūlyti visiškai naują, modernią laisvalaikio erdvę. Tai yra pirmasis toks „Apollo Group“ pramogų centro formatas, kuriame galėjome pilnai pritaikyti turimą patirtį ir sukoncentruoti išskirtinį interaktyvių pramogų pasirinkimą“, – sako T. Račkauskas.

Prie šio sprendimo, anot vadovo, neabejotinai prisidėjo ir pandemija – žmonėms atsibodo lindėti tarp keturių sienų, jie pasiilgo bendravimo ir susitikimų.

Naujas interaktyvus pramogų centras „Action!byApollo“

„Nors koncepciją pradėjome vystyti dar iki pandemijos – vien tam skyrėme dvejus metus, tačiau pandemijos metu dar labiau išryškėjo būsimas tokio centro poreikis. Tad siekdami geriausiai pramogų išsiilgusių lankytojų poreikius atitinkančio rezultato, projekto įgyvendinimui subūrėme tarptautinę komandą su didžiausia patirtimi pramogų sferoje visoje Europoje“, - pasakoja „Apollo Group“ vykdantysis direktorius.