Naujoji paslauga turėtų pradėti veikti kovo 28 d. ir turėti papildomų funkcijų kaip visuomeninis (sutelktinis) finansavimas (angl. crowdfunding) ir mokama prieiga prie tam tikro turinio.

Pirmieji prie „Rossgram“ prieigą gaus verslo partneriai ir įtakingiausi šalies blogeriai, vėliau, balandį – ir kiti gyventojai.

„Mano partneris Kirilas Filimonovas ir mūsų kūrėjų grupė jau buvo pasiruošę tokiam įvykių posūkiui ir nusprendėme nepraleisti progos sukurti rusišką tautiečių pamėgto populiaraus socialinio tinklo analogą“, – apie verslo idėją savo socialiniame tinkle „VKontakte“ pasakojo viešųjų ryšių direktorius Aleksandras Zobovas.

Dviračio rusai iš naujo neišrado, kadangi, remiantis vyro profilyje pasidalinta nuotrauka, naujojo rusų socialinio tinklo „Rossgram“ spalvos bei turinio išdėstymas atrodo beveik visiškai identiškas „Instagram“.

Aleksandro Zobovo pranešimas

Tai nėra pirmas kartas, kai Rusija bando mažinti priklausomumą nuo užsienio valstybėse populiarių produktų ir paslaugų, šiuo atveju – socialinių tinklų. Praeitas metais, rusų „Gazprom“ paleido socialinį tinklą „Yappy“, kuris turėtų konkuruoti su „TikTok“.

„Instagram“ vadovo Adamo Mosserio teigimu, prieš draudimą Rusijoje „Instagram“ naudojo apie 80 milijonų šios šalies vartotojų.

Dalintis
Nuomonės