Bendrovė „Netflix Inc.“ planuoja atidaryti parduotuves, kuriose gerbėjai galės pasinerti į mėgstamų televizijos laidų pasaulius, įsigyti drabužių, pavalgyti teminio maisto ir galbūt net išbandyti „Squid Game“ kliūčių ruožą.

Srautinės televizijos pradininkė planuoja 2025 m. atidaryti pirmąsias tokias dvi vietas JAV, o vėliau plėsti šią koncepciją visame pasaulyje.

Jau kelerius metus „Netflix“ eksperimentuoja ir 20-yje pasaulio miestų pristatė 40 panašių vietų. Tarp jų – renginys „The Queen's Ball: A Bridgerton Experience“, įkvėptas serialo „Bridgerton“, taip pat parduotuvė „The Grove“ Los Andžele, kurioje gausu produktų iš populiariausių „Netflix“ serialų ir filmų.

„Netflix“

„Netflix House“ bus pirmosios nuolatinės bendrovės parduotuvės, o tai rodo, kad ji vis daugiau investuoja į savo rinkodarą ir gerbėjų bendruomenių kūrimą.

Jau daugelį metų panašios bendrovės reklamuoja savo turinio personažus atrakcionuose, parkuose, parduoda kostiumus, žaislus ir kitus produktus, kad gautų papildomų pajamų.

„Matome, kaip gerbėjai mėgsta pasinerti į filmų ir serialų pasaulį, todėl daug svarstėme, kaip tai perkelti į kitą lygį“, – interviu sakė Joshas Simonas, bendrovės vartojimo produktų viceprezidentas.

„Netflix House“ bus įvairių instaliacijų ir restoranų, kuriuose bus galima paragauti maisto iš populiarių serialų. Maistas ir gėrimai bus įvairūs – nuo greito maisto, pavyzdžiui, mėsainių ir keptų bulvyčių, iki aukštesnės klasės patiekalų, desertų ir gėrimų.

J. Simonas atsisakė pateikti išsamesnės informacijos apie būsimas parduotuves, iš dalies dėl to, kad dar nepriimti galutiniai sprendimai. Bendrovė vis dar ieško galimų vietų. Daugumą panašių vietų ji atidarė didžiuosiuose miestuose, įskaitant Tokiją, Niujorką ir Meksiką.

„Netflix“

Šių metų pradžioje „Netflix“ Los Andžele atidarė pop-up restoraną, kuriame buvo demonstruojami platformos kulinarinėse laidose pasirodžiusių virėjų sukurti patiekalai ir gėrimai.

Ji taip pat parduoda neregėto populiarumo sulaukusio serialo „Stranger Things“ prekės ženklu pažymėtą šaldytą picą ir ledus iš šio populiaraus serialo.

„Netflix“ jau išbandė laikinas parduotuves su „Stranger Things“ prekėmis tokiuose miestuose kaip Paryžius, Las Vegasas ir Čikaga.