Šio elektromobilio galia jau matuojama megavatais – 2 milijonus dolerių kainuojanti „Rimac Nevera“ turi 1914 arklio galių, arba 1,4 megavato, pasiekia 2339 Nm sukimo momentą.

„Automotive Testing“ Papenburgo trasoje balandžio pabaigoje pasiekti testavimo rezultatai: iki 100 kilkometrų per valandą „Rimac Nevera“ įsibėgėjo per 1,82 s, iki 200 km/h – 4,42 s, iki 300 km/h – 9,23 s, o iki 400 km/h – 21,32 s. Iš viso pagerinti 23 rekordai.

Bene įspūdingiausias pasiekiams – kad įsibėgėtų iki 400 km/h ir po to sustotų, elektromobilis truko 29,94 sekundės, įvertino „Racelogic Germany“ sertifikuoti ekspertai, užfiksavę ir aibę kitų rekordų. Apskritai pasiekti tokį greitį pavyko nedaugeliui automobilių.

2017 m. „Bugatti“ iki šios ribos įsibėgėjo ir sustojo per 42 sekundes, vėliau Švedijos superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ pademonstravo 36,44 sekundžių laiką su „Agera RS“, vėliau rekordą pagerino iki 31,49 sekundžių su „Regera“. Dabar „Rimac“ pirmasis pademonstravo greitesnį nei 30 sekundžių laikas, rašo arstechnica.com.

O ir kiti pasiekti rekordai reiškia, kad galingiausias „Tesla Model S Plaid“ modelis nebebūtų nugalėtojas drago trasoje.

„Rimac Automobili“ yra Kroatijoje įsikūręs elektromobilių gamintojas, kurį iš dalies kontroliuoja „Porsche“. „Rimac“ pats iš dalies kontroliuoja „Bugatti“ automobilių gamintoją.
Rimac Nevera

„Augdamas visada žiūrėdavau į automobilius, kurie įėjo į istoriją pakeldami našumo kartelę, su pagarba dėl keliuose pasirodžiusių revoliucinių technologijų. Būtent tai mane skatina nuo pirmosios dienos – kurti naujas technologijos, kurios iš naujo pasako, kas yra įmanoma“, – sako „Rimac“ įkūrėjas ir vadovas Mate'as Rimacas.

Jis patikina, kad buvo viršyti visi tikslai, kurie buvo nustatyti prieš kuriant šį elektromobilį, o gautas rezultatas yra patrauklus, „ne iš tiesių linijų“. Vadovas žada, kad vienu įkrovimu šis elektromobilis gali nuvažiuoti 480 kilometrų, o iki 80 procentų akumuliatorius įkraunamas per 20 minučių.
Rimac Nevera

Visi pagrindiniai komponentai, įskaitant pažangią akumuliatorių sistemą, jėgos pavarą, programinę įrangą, sukurti „Rimac“ įmonėje. Kiekvienas ratas turi po atskirą variklį, vien galiniams ratams tiekiama iki 1 MW galios.

Iš viso Zagrebo priemiestyje planuojama pagaminti 150 tokių „Rimac Nevera“ modelių.