Pastaraisiais metais Kinijos elektromobilių sektorius sparčiai augo – jį skatino pirkimo subsidijos, kurios buvo nutrauktos 2022 metų pabaigoje – ir dešimtys vietinių automobilių gamintojų įsivėlė į aršų kainų karą, kad išsiveržtų į priekį perpildytoje rinkoje.

„Xiaomi“ žinoma dėl savo nebrangių išmaniųjų telefonų ir buitinės technikos, o įmonės generalinis direktorius Lei Junas sako, kad dabar, pristatydamas elektromobilį SU7, jis „rizikuoja savo reputacija“ ir meta iššūkį Kinijos automobilių milžinei BYD bei Elono Musko „Teslai“.

Bazinis SU7 modelis kainuos 215 900 juanių (29 868 JAV dolerių), ketvirtadienio vakarą Pekine vykusioje prašmatnioje spaudos konferencijoje sakė Lei.

Elegantišką ir sportišką SU7 bus galima rinktis iš devynių spalvų, jame bus „garso imitacija“, pasak Lei, „kad būtų atkartotas sportinio automobilio vairavimo jaudulys“.

Automobilyje taip pat gausu kitų įmantrybių, pavyzdžiui, karaokės įranga ir mini šaldytuvas.

„Xiaomi“ pažadėjo, kad tai bus „geriausiai atrodantis, geriausiai važiuojantis ir išmaniausias automobilis“, kurio kaina neviršija 500 000 juanių.

„200 000-250 000 juanių kainos intervalas šiuo metu yra konkurencingiausias Kinijos elektromobilių rinkos segmentas“, – „Bloomberg“ sakė „Jefferies Financial Group Inc.“ analitikas Johnsonas Vanas.

Ketvirtadienį vykusioje spaudos konferencijoje Lei sakė, kad jo bendrovės debiutinis automobilis prilygsta „Tesla Model 3“ ir kai kuriais aspektais lenkia amerikiečių gamintojo sedaną. „Manau, kad „Model 3“ naudotojams galime pasiūlyti geresnį produktą“, – sakė jis.

Xiaomi“ yra trečias pagal dydį pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojas, o jo patirtis šiame sektoriuje padėjo formuoti elektromobilių strategiją.

Praėjusį mėnesį „Xiaomi“ prezidentas Lu Weibingas CNBC sakė, kad bendrovės aukščiausios klasės išmaniaisiais telefonais naudojasi apie 20 mln. žmonių – šis skaičius padėjo nustatyti SU7 kainą.

„Manau, kad tarp pirmųjų pirkėjų bus išties daug išmaniųjų telefonų vartotojų. Tokia yra mūsų strategija“, – sakė Lu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją