Technologinį sprendimą, kurį pasiūlė Šveicarijos draudimo technologijų įmonė „Kasko2go“, „Balcia“ taikys valdydama automobilių draudimo produktus.

„Mūsų tikslas – pasiūlyti savo klientams kuo labiau duomenimis grįstus ir jų gyvenimo stilių atitinkančius draudimo sprendimus. Dirbtinio intelekto įrankių įgalinimas tai ir leis pasiekti – efektyviau analizuodami ir modeliuodami duomenis, patobulinsime esamus procesus ir galėsime pateikti tikslesnius pasiūlymus“, – pranešime sakė „Balcia“ generalinis direktorius Lietuvoje Arturas Senčenko.

Bendrovės žiniomis, „Balcia“ yra pirmoji draudimo įmonė Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, savo veikloje įdarbinusi „Kasko2go“ dirbtinio intelekto įrankius.

Siekiant nustatyti automobilių draudimo rizikas, yra vertinama daugybė įvairių faktorių. Šis procesas ne tik ilgai užtrunka, bet ir reikalauja ypatingo draudimo įmonių darbuotojų atidumo.

„Automobilių draudikai dirba su didžiuliais kiekiais informacijos. Jie vertina ir automobilio technines specifikacijas, ir vairuotojo patirtį, ir galimas eismo sąlygas, kuriose vairuotojui teks dalyvauti. Tad žmogui apdoroti tokius kiekius duomenų užima itin daug laiko ir nėra efektyvu. Tuo tarpu dirbtinio intelekto įrankiai mums leis rizikas įvertinti ne tik greičiau, bet ir tiksliau“, – teigė „Balcia“ generalinis direktorius Lietuvoje.

Pasak jo, „Kasko2go“ pasiūlytas technologinis sprendimas vertina daugiau nei 800 parametrų. Tarp jų – automobilių saugumo sistemų charakteristikos, avarijų testų rezultatai ir kiti faktoriai.

„Balcia“ duomenis įgalina ir siekdama užtikrinti kuo didesnį saugumą kelyje. „Balcia“ mobiliosios programėlės vartotojai turi galimybę pasinaudoti „Road Risk Report“ – unikaliu įrankiu, suteikiančiu informaciją apie kelių saugumą 3 kilometrų spinduliu nuo nurodyto adreso.

Ši informacija gaunama iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, „ePolicijos“, Lietuvos atvirų duomenų portalo, Tarptautinio transporto forumo ir „Google“.

„Kasko2go“ teigimu, partnerystę su „Balcia“ paskatino įmonių sutampantis požiūris į socialinę atsakomybę bei bendras siekis užtikrinti geriausią patirtį klientams. Šveicarijos bendrovės dėmesį taip pat patraukė galimybė dirbti su įmone, sparčiai augančia Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją