Vartotojai Belgijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Lenkijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, Švedijoje ir Jungtinėje Karalystėje dabar galės įsigyti originalių „Apple“ išmaniųjų įrenginių dalių ir susipažinti su remonto vadovėliais „Apple“ savitarnos remonto parduotuvėje.

Pasak „Apple“, vartotojai, norintys patys atlikti remontą, galės atlikti daugelį dažniausiai pasitaikančių „iPhone 12“ ir „iPhone 13“ linijų bei „Mac“ nešiojamųjų kompiuterių remonto darbų.

Asociatyvioji nuotr.

Norėdami atlikti remontą, vartotojai pirmiausia turės peržiūrėti savo gaminio ir konkretaus remonto vadovą „Apple“ pagalbos svetainėje. Po to jie galės užsisakyti reikiamas dalis ir įrankius iš savitarnos remonto parduotuvės ir pradėti remontą. Visi parduotuvėje siūlomi įrankiai ir dalys yra „nuodugniai testuojami, kad būtų užtikrinta aukščiausia kokybė, saugumas ir patikimumas“, teigia „Apple“.

Nors vartotojai turės užsisakyti remontui reikalingas dalis, „Apple“ jiems suteiks 50 eurų vertės rinkinį, kuriame bus visi būtiniausi įrankiai, reikalingi remontui atlikti.

Rinkiniu vartotojai galės naudotis vieną savaitę, kol jį reikės išsiųsti atgal į „Apple“, ir jis bus siunčiamas nemokamai. Ši nuomos galimybė suteikia lankstumo vartotojams, kurie gali nenorėti visiškai turėti ir įsigyti įrankių tik vienam remontui.

Pasak bendrovės, ši programa yra dalis „Apple“ pastangų „dar labiau išplėsti remonto paslaugų prieinamumą“.

Asociatyvioji nuotr.

Vis dėlto „Apple“ įspėja, kad „didžioji dauguma“ vartotojų vis tiek turėtų apsilankyti pas profesionalų remonto paslaugų teikėją, pavyzdžiui, „Apple“ parduotuvėje, kad užtikrintų saugų ir patikimą savo įrenginių remontą.

Per pastaruosius trejus metus „Apple“ išplėtė savo remonto tinklą, į kurį įtraukta daugiau kaip 3 tūkst. nepriklausomų remonto paslaugų teikėjų ir daugiau kaip 5 tūkst. įgaliotųjų paslaugų teikėjų visame pasaulyje.