Šiuo metu bendrovės pajamos iš reklamos siekia 4 mlrd. dolerių, tačiau „Apple“ nori išplėsti šį rodiklį iki keliolikos milijardų dolerių, tvirtinama „Bloomberg“ ataskaitoje.

Reklamos jau dabar rodomos tokiose programėlėse kaip „Apple News“ ar „Stocks“, tačiau bendrovė planuoja pradėti reklamuoti ir programėlių parduotuvėje „App Store“, o taip pat „Apple Maps“.

„Apple“ produktų eksperto M. Gurmano teigimu, „Apple“ žemėlapių programėlė iki šiol išsiskyrė iš konkurento „Google Maps“ tuo, kad nerodydavo reklamų, bet panašu, kad tai gali pasikeisti.

Taip pat tikėtina, kad „Apple“ galėtų įterpti reklamas į tinklalaidžių („Apple Podcasts“) ir knygų („Apple Books“) programėles, rašoma „Bloomberg“ ataskaitoje.

Apple

Naujųjų reklamų veikimas galėtų būti paremtas paieškos laukelio naudojimu. Pavyzdžiui, jei programėlių parduotuvėje įvedate „photo editor“, paieškos viršuje jums bus rodomos programėlės, kurios nusipirko šį raktažodį.

Analogiškai reklamos galėtų veikti ir žemėlapių programėlėje – ieškant kavinės ar automobilių serviso, pirmiausia būtų rodomi tie verslai, kurie nusipirko atitinkamą reklamą.

M. Gurmano teigimu, daugiau reklamų galime sulaukti ir „Apple TV Plus“ fronte – bendrovė gali nuspręsti vartotojams siūlyti pigesnį prenumeratų planą, tačiau, tokiu atveju, mažiau mokėti norintys vartotojai būtų priversti žiūrėti reklamas. Analogiškus sprendimus iki metų galo planuoja pasiūlyti „Apple TV“ konkurentai „Disney Plus“ ir „Netflix“.

Netflix

Programėlių parduotuvėje pirmosios reklamos pasirodė dar 2016 m., jas galime pastebėti akcijų ir naujienų programėlėse, rašo „The Verge“.

„Apple“ žingsnis įtraukti daugiau programėlių gali reikšti platesnį reklamos verslo plėtimą. Kaip dar gegužės mėnesį tvirtino „Apple“ paslaugų vyresnysis viceprezidentas Eddy Cue, bendrovė planuoja pertvarkyti paslaugų verslą ir skirti daugiau dėmesio srautiniam perdavimui ir reklamai.

Bendrovės padalinys, apimantis reklamą ir įvairias prenumeratas, praėjusį ketvirtį išaugo 12 proc.