Originalus „Breakout“, kurio žaidimo dizainą kūrė pats Steve Wozniak, pirmą kartą žaidėjus pasiekė dar 1976 metais ir akimirksniu tapo istoriniu įvykiu žaidimų industrijoje, rašoma pranešime.
„Breakout“ iš esmės sukūrė naują arkadinių žaidimų žanro šaką, kur žaidėjas, naudodamasis kamuoliuku ir jį atmušančia platforma, turi sunaikinti viršutinėje ekrano dalyje išdėstytas plyteles. Žaidimas sulaukė milžiniškos komercinės sėkmės ir savo išleidimo metu pateko tarp penkių pelningiausių žaidimų JAV bei Japonijoje.
„Centipede: Recharged“ tapo debiutiniu serijos žaidimu, kuriam kompanija „SneakyBox“ kūrė lygių dizainą, buvo atsakinga už vizualinę estetiką bei žaidimo priešų mechanikas. Vėliau sekė kito retro žaidimo „Black Widow: Recharged“ versija, skirta naujoms žaidimų platformoms. Viską vainikavo metų pabaigoje pasirodęs „Asteroids: Recharged“ žaidimas, kuris buvo nominuotas ir sausį įvykusiuose Lietuvos žaidimų apdovanojimuose, geriausio meninio stiliaus kategorijoje.
Visi „Atari Recharged“ serijos žaidimai buvo ypač gerai įvertinti žaidėjų visame pasaulyje, tad kūrėjų komanda nusprendė tęsti pradėtus darbus ir esamą sąstatą papildyti naujais produktais. „Breakout: Recharged“ taps pirmuoju 2022 metų žaidimu šioje serijoje, tačiau „SneakyBox“ ofise jau verda darbai siekiant atnaujinti kitus, daugeliui klasikos fanų puikiai pažįstamus „Atari“ žaidimus.
„Breakout: Recharged“ pasieks visas šiuolaikines žaidimų platformas. Žaidimas bus išleistas asmeniniuose kompiuteriuose, senosios ir naujosios kartos „PlayStation“ bei „Xbox“ konsolėse, Taip pat neaplenks ir „Nintendo Switch“ bei „Atari VCS“ platformų žaidėjų. Žaidimą visose platformose jau dabar galima užsisakyti iš anksto ir pradėti jį žaisti starto dieną.
„Turime progą prisiliesti prie tikrų tikriausios žaidimų istorijos ir suteikti jai savitą atspalvį, pateikti savas šių legendinių žaidimų interpretacijas. Tai yra didžiulė garbė ir atsakomybė,“ – teigia „SneakyBox“ vadovas Liudas Ubarevičius.
Toks artimas bendradarbiavimas su milžinišką patirtį sukaupusiu žaidimų leidėjėju suteikia ir papildomos naudos. „SneakyBox“ vadovas pasakoja, kad greta šio projekto gimsta naujos žaidimų idėjos.
Siekiant ambicingų tikslų, „SneakyBox“ taip pat plečia savo komandą. Praėjusią savaitę startavo pirmoji kompanijos organizuojama žaidimų kūrimo akademija, kurios tikslas ugdyti ateities žaidimų industrijos žvaigždes. Šiuo metu kompanija aktyviai ieško savo jėgas žaidimų industrijoje norinčių išmėginti programuotojų, dailininkų, projektų vadovų.