Paulius Arbačiauskas, „Tele2“ įrangos pardavimų vadovas teigė, kad lyginti skirtingų gamintojų telefonus dažniausiai nėra tikslinga, nes kiekvienas gamintojas turi savo technologinių sprendimų, kurie iš pirmo žvilgsnio vienodus parametrus „išnaudoja“ skirtingai.

„Čia panašiai kaip lygintumėm automobilio variklio darbinį turį. Formulės 1 automobilis turi vos 1,6 litro darbinio tūrio variklį, tačiau joks įprastas keleivinis automobilis – net ir pats galingiausias, su 5 litrų varikliu – prieš F1 bolidą trasoje neturi jokių šansų. Tas pats ir su telefonais – turėdamas didelės talpos bateriją telefonas nebūtinai tarnaus ilgiau – gal jis veikia ne taip našiai, kaip kiti, arba gal turi labai didelį ekraną, kuris naudoja daugiau energijos.

Geriausias palyginimas tarp telefonų yra per asmeninį poreikį – jeigu man reikia gerai fotografuojančio telefono, reikia lyginti nuotraukų kokybę, bet ne pikselių kiekį. Skirtingi gamintojai naudoja skirtingus nuotraukų apdorojimo algoritmus, tad 12 megapikselių kamera padarytos nuotraukos su skirtingais įrenginiais nebus vienodos.

Žinoma, pirminį vaizdą apie telefoną galima susidaryti pažiūrėjus į parametrus ir į kainą. Taip pat daug duoda gamintojo linijų žinojimas – žinodami, kad „Samsung S“ klasės telefonai yra šio gamintojo flagmanai, mes jų nebelyginsime su „Samsung A“ klasės telefonais, nes jie yra vidutinės klasės“, – aiškina P. Arbačiauskas.

Svarbiausi – 3 parametrai

Pašnekovas nurodė, kad gamintojų pateikiamos vartotojų apklausos rodo, jog vartotojams svarbu yra gera kamera, ilgas baterijos tarnavimo laikas, gražus dizainas ir galimybė būti išskirtiniam. Tiesa, jis atkreipė dėmesį, kad po kiekvienu šiuo atsakymu slypi kitas klausimas – kas yra gera kamera? Kas yra ilgas baterijos tarnavimo laikas? Kas yra gražus dizainas? Ir kas padės jaustis išskirtiniu? P. Arbačiauskas pabrėžė, kad visa tai yra labai subjektyvu, mat vienam 1 pilna diena yra ilgas baterijos tarnavimo laikas, kitam 3 dienos yra gerai, trečiam norisi, kad telefonas tarnautų savaitę.