Šių metų festivalį „Revolution“ atidarė trečiadienį Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje Vilniuje surengtas renginys „Svajingas, seksualus ir ištirtas“.
Pagrindiniais pirmojo šių metų „Revolution“ renginio akcentais tapo Lietuvos ir Švedijos ekspertų pranešimai bei kūrybinės dirbtuvės. Savo įžvalgomis su renginio dalyviais dalinosi ypatingas tandemas: rinkos tyrimų ir mentorystės guru, tarptautinės tyrimų bendrovės „RAIT Group“ vadovė Dovilė Končak ir tendencijų ekspertas iš Švedijos Stefanas Nilssonas, geriau žinomu „Trendstefan“ vardu.
Kiti trečiojo idėjų ir tendencijų festivalio „Revolution“ renginiai numatomi gegužės, liepos, rugsėjo, lapkričio ir sausio mėnesiais.
Kaip teigia „Revolution“ iniciatorius, renginių režisierius ir renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas, šiemet ryškiausiu festivalio akcentu taps jaunas, įtraukiantis ir vis labiau tarptautinėje arenoje populiarėjantis renginių formatas – kūrybinės dirbtuvės. Tai erdvė, kurioje pasyvūs klausytojai tampa naujas idėjas, tendencijas ir kūrybinius sprendimus generuojančiais kūrėjais.
„Vesdamas įvarius mokymus, seminarus ir skaitydamas pranešimus konferencijose pastebėjau, kad auditorijoje susirinkę skirtingų organizacijų vadovai pasisemia daug naudingų žinių ir įkvėpimo, tačiau išvyksta negavę praktiškų įrankių, kurie pagelbėtų jiems realiai pritaikyti ar savo kolegoms perteikti mokymuose bei konferencijose sukauptus patarimus.
Šių metų festivalio tikslas yra ne tik suteikti svečiams tuos įrankius, bet ir padėti jiems išmokti juos įvaldyti, kad teorinės žinios būtų iškart pritaikytos ir praktikoje. Tikiu, kad vieniems pavyks tą padaryti savarankiškai, o kitiems gims mintis pasikviesti mūsų atrastus festivalio pranešėjus ir ekspertus į savo organizacijas drauge išsigryninti būtent jų komandai veiksmingiausias kūrybinių dirbtuvių technikas“, – sako festivalio „Revolution“ iniciatorius A. Kamantauskas.
Ateities ambicija – išauginti festivalį į svarbiausią renginių organizatorių įvykį Europoje
Renginių režisierius A. Kamantauskas atskleidžia, kad jau pradėtas pasiruošimas ir kitų metų festivaliui, kuris bus organizuojamas kartu su Europos renginių industrijos lyderius vienijančia organizacija „27Names“. Šiai asociacijai priklauso tik po vieną renginių agentūrą iš kiekvienos Europos šalies. Vieninteliai „27Names“ nariai, atstovaujantys Baltijos šalims, yra renginių paslaugų grupė „ReKūrai“.
„Šiuo metu kartu su partneriais iš „27Names“ ruošiamės įgyvendinti didelės apimties tyrimą, į kurį įtrauksime didžiausių Europos renginių užsakovus, tokius kaip „Spotify“, „Google“, „Netflix“ ir kt. savo sričių lyderius. Remdamiesi šio tyrimo duomenimis bei tendencijomis formuosime 2026 metų festivalio „Revolution“ programą. Tikimės, kad šis festivalis taps vienu svarbiausių įvykių renginių organizatorių industrijoje visoje Europoje“, – ateities vizija dalinasi A. Kamantauskas.
„Revolution“ iniciatorius priduria siekiantis, kad Lietuva taptų ne tendencijas adaptuojančia, o jas formuojančia šalimi. Todėl nuolat kinta ir paties festivalio koncepcija: renginys evoliucionuoja, atliepia naujoves ir kasmet įgyja vis naujas formas.
„Keliaudamas po tarptautinius renginius įsitikinau, kad lietuviai yra labai kūrybingi, o mūsų renginių kokybės kartelė yra iškelta labai aukštai. Ir esu tikras, kad galime pasiekti dar daugiau, bet turime patys norėti augti.
Mes, kaip šalis, neturime naudingųjų iškasenų, kurios mums padėtų pakloti sau stabilų pamatą. Mūsų didžiausias turtas yra žmonės. Lietuviai yra kūrybingi, greiti, imlūs, azartiški, verslūs. Turime itin didelį kūrybinį potencialą, kurį nuosekliai ugdydami laimėsime visi. Tai ir yra vienas „Revolution“ festivalio tikslų – dar labiau atskleisti mumyse slypintį kūrybiškumą ir drauge tobulėti“, – apibendrina A. Kamantauskas.
Pasak rengėjų, festivalio „Revolution“ renginiuose įkvėpimo ras tiek idėjų asmeninėms šventėms ieškantys gyventojai, tiek didžiausių kultūros renginių organizatoriai, tiek kūrybinių agentūrų, dirbančių su didžiausiais prekių ženklais, specialistai.