Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją
2025.04.17 14:23
Reputacijos šuoliai ir nuopuoliai: kas Lietuvoje keitėsi per dešimtmetį?
Šiemet jau dešimtą kartą bendrovė „Civitta“ matavo Lietuvos verslo įmonių ir viešojo sektoriaus reputaciją. Duomenys – jau pristatyti viešai, tačiau kaip juos skaityti ir kas už jų slypi? Kodėl Lietuvos visuomenė verslui atlaidesnė, o griežčiausi – patys verslininkai? Kaip keičiasi mūsų viešasis sektorius ir visuomenės lūkesčiai? Kodėl reputacija – ne tas pats kaip įvaizdis ir kodėl konkurentų nesėkmės čia tikrai nedžiugina? Apie visai tai marketingo konsultantas Giedrius Juozapavičius laidoje „Marketingas 360“ kalbina bendrovės „Civitta“ partnerę, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkę Rūtą Gaudiešienę.