Ką sužinos dalyviai?
Aplinkosauginių, socialinių ir verslo valdymo (ESG) veiksnių tarpusavio sąsajos bei jų svarba verslo strategijai
- Kaip kurti aplinkai saugų verslą?
- Kaip įgyvendinti socialinę atsakomybę įmonėje?
- Kokia turėtų būti tvaraus verslo valdysena?
- Kaip užtikrinti aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir verslo valdysenos sąveiką įmonėje?
Organizacijos CO2 pėdsako (footprint) ir žalos gamtai skaičiavimai bei reikšmė
- Kaip sumažinti energijos švaistymą ir padidinti verslo efektyvumą?
- Kodėl įmonės CO2 pėdsakas tapo toks svarbus verslo investuotojams ir klientams?
- Kokie įstatyminiai pokyčiai palies kiekvieną įmonę?
Tvarumo tikslų iškėlimas, kuriant verslo strategiją
- Kodėl verslo strategijoje turi būti tvarumo tikslai?
- Kaip tinkamai susiplanuoti tvaraus verslo strategiją?
- Kaip pamatuoti ir įgyvendinti?
Tvarių prekių ženklų kūrimo ir rinkodaros principai
- Kaip kurti tvarų prekės ženklą?
- Kaip išvengti “žaliojo smegenų plovimo” (greenwash)?
- Kaip pristatyti savo tvarų produktą rinkai?
- Kaip tinkamai komunikuoti apie organizacijos tvarumą klientams?
Kaip įtraukti darbuotojus siekiant bendrų organizacijos tvarumo tikslų
- Kaip tinkamai iškomunikuoti darbuotojams organizacijos tvarumo tikslus?
- Kaip įtraukti veikti drauge?
- Kaip paskatinti darbuotojus patiems gyventi tvariau?
Svarbiausi konferencijos tikslai
Tai daugiau nei konferencija. Mūsų tikslas – pasidalinti praktiniais ir konkrečiais tvarių sprendimų pavyzdžiais, inicijuoti diskusijas su lektoriais ir bendravimą grupėse, padėti parengti tvarių veiksmų planą ir paskatinti atsakingo verslo pokytį siekiant tvarių sprendimų. Tvarumas – gyvybiškai svarbus verslo ateičiai.