Patarimai, kaip sumažinti riebalų sluoksnį ant pilvo

 (19)
„Kaip sumažinti riebalų ant pilvo, bet išsaugoti apvalius sėdmenis?“, – senas kaip pasaulis klausimas, kuris ir toliau skambės, nes juk sūriai, prancūziški batonai ir kruasanai suteikia palaimos gomuriui, bet sukelia problemų ant liemens.
© Shutterstock

Deja, daugelis tyrimų įrodė, kad praktiškai neįmanoma sumažinti riebalų tik ant vienos kūno dalies. 2007 m. tyrimo duomenimis, vyrams įmanoma paploninti rankas, tačiau daugumai mūsų riebalų nuo pilvo sumažinimas reiškia riebalų nuo viso kūno sumažėjimą.

Žmonių svoris kinta, priklausomai nuo genų ir nuo figūros tipo. Žinoma, jei pavyks sumažinti riebalų sveikai, palaipsniui, pilvukas ims mažėti, nepriklausomai nuo genų, rašoma independent.co.uk.

Visi žino archetipinę mantrą „daugiau judėk, mažiau valgyk“, na, o mes pateikiame daugiau naudingų patarimų, kaip sumažinti sluoksnį nuo pilvo ir kuo kitų vietų.

Sąmoningas valgymas

Portugalijoje atliktas tyrimas parodė – kai valgoma neskaitant žinučių telefone, nenaršant po internetą ir pan., žmonėms lengviau sulieknėti.

Daugybė tyrimų patvirtino – valgant prieš televizorių galima sustorėti, nes žmonės kramsnoja iš nuobodumo ir pamiršta, ką jau suvalgė.

Kreipkite dėmesį į tai, ką valgote ir kaip valgote. Būtų idealu valgyti prie stalo, paslėpus išmanųjį telefoną – tada valgysite lėčiau ir greičiau pajusite sotumą.

Valgykite tirpios ląstelienos

Avokaduose, Briuselio kopūstuose, mėlynėse ir linų sėmenyse – daug tirpios ląstelienos, kuri sugeria vandenį organizme ir virsta drebučiais, kurie gerina virškinimą.

Nauji tyrimai parodė, kad reguliariai valgant tokios ląstelienos, lieknėjama, nes ilgiau juntamas sotumas, taigi per 16 val. energijos sumažėjimą mažiau norisi saldumynų.

Penkerius metus trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo 1 000 suaugusiųjų, parodė, kad sulig kiekvienu 10 g tirpios ląstelienos riebalų ant pilvo sumažėdavo 3,7 proc.

Stenkitės mažinti streso

Stresas skatina antinksčius gaminti kortizolį. Esant dideliam lygiui streso hormonu vadinamo kortizolio, kaupiasi riebalai ant pilvo, nes padidėja apetitas, o riebalai kaupiasi pilvo srityje.

Tyrimai rodo, kad tai ypač pavojinga moterims, kurių organizmas natūraliai gamina daugiau kortizolio.

Jėgos treniruotės

Seniai praėjo tie laikai, kai norintys sulieknėti, valandų valandas tekdavo plūktis su treniruokliu „Stair Master“, imituojančiu lipimą laiptais. Naujas tyrimas parodė, kad jėgos treniruotės, t. y. svarmenų kilnojimas didina raumenų masę, todėl palaipsniui sumažėja riebalų ant pilvo.

Įrodyta, kad tokios treniruotės ypač naudingos sergantiems diabetu, o vieno tyrimo duomenimis, aerobikos ir jėgos treniruočių derinys padėjo turinčių antsvorio paauglių grupei sumažinti riebalų sluoksnį ant pilvo.

Venkite saldžių gazuotų gėrimų

Visi žino, kad dietiniai gėrimai kenkia dantims. O ar žinojote, kad nuo šių gėrimų padidėja riebalų ant šonų (kuriuos angliškai meiliai vadina „meilės rankenėlėmis“ (angl. love handles)?

Gėrimuose su dirbtiniais saldikliais (taip, ir alkoholiniuose) daug fruktozės, kuri skatina organizmą kaupti riebalus kepenyse, o tai skatina kauptis riebalus ant pilvo, teigia ne vieno tyrimo autoriai.

Saldūs maisto produktai virškinami kitaip nei saldūs gėrimai – gėrimų kalorijos nesuteikia sotumo. Be to, tyrimų duomenimis, nuo jų tik padidėja apetitas ir, savaime suprantama, didelis kalorijų kiekis virsta riebalais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją