6 kūno siunčiami ženklai, kad jums trūksta magnio

 (5)
Magnis – vienas iš tų mineralų, kurie yra itin svarbūs žmogaus organizmui. Šio mineralo trūkumas gali sukelti šiokių tokių keblumų, todėl svarbu nepamiršti jo reikšmingumo.
© Shutterstock

Iš pradžių vertėtų susipažinti su bazine informacija. Magnis – tai mineralas, itin svarbus tinkamam raumenų ir nervų sistemos veikimui užtikrinti. Šis elementas atlieka svarbų vaidmenį gaminant energiją, jis būtinas sveikai kaulų struktūrai užtikrinti. Lyg to būtų maža, magnis dar vadinamas itin reikšmingu antioksidantu, užtikrinančiu normalų širdies ritmą ir nervinius impulsus, rašo womenshealthmag.com.

Rekomenduojama magnio paros norma moterims – 310-360 mg, vyrams – 400-420 mg. Svarbu nepamiršti, kad kiekvienam žmogui būtina į kasdienį mitybos racioną įtraukti bet šiek tiek magnio.

Deja, tenka konstatuoti, kad daugybė žmonių šio mineralo normos negauna, nors jo gausu pačiuose įvairiausiuose maisto produktuose, pavyzdžiui, žaliosiose lapinėse daržovėse, riešutuose ir sėklose, pupelėse, avokaduose, bananuose, jogurte ir netgi juodajame šokolade. Taigi specialistai rekomenduoja į kiekvieną patiekalą įtraukti bent vieną šio itin vertingo elemento šaltinį.

Vis tik svarbu žinoti, kad magnio trūkumas daro didelę žalą žmogaus organizmui. Jei su maistu vartojate nepakankamai magnio, organizmas išskiria hormonus, ardančius kaulus tam, kad į kraujotakos sistemą būtų perduotas pakankamas šio mineralo kiekis. Situacija panaši kaip ir kalcio trūkumo atveju: dažniausiai žmogus susivokia tada, kai būna jau per vėlu.

Pasireiškus kai kuriems iš šių simptomų būtina skubėti pas gydytoją, tačiau tais atvejais, kai tik jaučiatės aptingę, priežastis gali būti magino trūkumas. Specialistai rekomenduoja padidinti suvartojamų produktų, kuriuose gausu magnio, kiekį ir stebėti, kas vysta su organizmu. Jei nemalonūs simptomai vis tiek lieka, apsilankykite pas gydytoją ir paprašykite jums atlikti būtiniausius kraujo tyrimus.

Štai sąrašas esminių ženklų, reiškiančių, kad jums galimai trūksta magnio.

Gripą primenantys simptomai

Svarbu žinoti kelis ankstyvuosius magnio trūkumo ženklus, kurie yra labai svarbūs: dingęs apetitas, pykinimas, vėmimas, nuovargis ir silpnumas (akivaizdu, kad šie simptomai gali reikšti ir daugybę kitų problemų, pavyzdžiui, gripą). Jei šie požymiai per penkias dienas neišnyksta, būtina nuvykti pas gydytoją.

Stingimas ir dilgčiojimas

Magnio trūkumo problemai gilėjant gali pasireikšti kūno dalių stingimas ir dilgčiojimas. Taip nutinka, nes nervams būtinas magnis, kad šie galėtų tinkamai funkcionuoti. Jei su šiais nemaloniais pojūčiais susiduriate iš tiesų dažnai, apie tai pasikalbėkite su gydytoju.

Raumenų susitraukimai ir mėšlungis

Šie požymiai taip pat liudija apie pablogėjusią situaciją dėl magnio trūkumo. Jei dažnai su jais susiduriate, gera mintis apie tai pasikalbėti su gydytoju.

Sąmonės aptemimas

Tokie dalykai susiję su netinkamu smegenų darbu, o to priežastis – tas pats magnis. Jei jaučiate, kad tuoj prarasite sąmonę, kuo skubiau skambinkite pagalbos telefonu ir vykite į ligoninę.

Asmenybiniai pokyčiai

Jei netikėtai pasijautėte sutrikęs, dirgina visi dalykai be išimties, tai galimai reiškia, kad jūsų organizmui trūksta magnio. Jei šiuos ženklus pastebėjote jau ne pirmą kartą, laikas kreiptis į gydytoją.

Sutrikęs širdies ritmas

Kadangi magnis naudojamas širdies ritmui normalizuoti, šio mineralo trūkumas gali sukelti rimtų sveikatos sutrikimų. Jei jums teko tai patarti, būtinai kreipkitės į medikus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją