Nėštumo kalendorius. 27 savaitė. Specialūs pratimai padės išvengti galimų problemų dėl šlapimo nelaikymo (0)

9075
2016 m. kovo 18 d. 11:10

Tavo kūdikis jau panašaus dydžio kaip naujagimis, tik jo oda vis dar labai raukšlėta. Tavo vaikas sveria maždaug 875 gramus ir jo pėdos yra maždaug 2 centimetrų ilgio. Jo smakras apvalesnis ir jis jau gali mirksėti.

Dabar yra trečio trimestro pradžia. Tavo plaučių tūris mažėja, todėl kartais gali patirti oro trūkumą. Tavo padidėjusi gimda spaudžia šonkaulius ir todėl plaučiai pilnai neprisipildo oro. Bet nesijaudink - tai nepavojinga nei tau, nei tavo vaikui, jūs abu gaunate pakankamai deguonies.

Jeigu čiaudėji, kosėji, juokiesi, sportuoji, bėgi ar pervargsti, gali apsišlapinti. Galbūt dėl to jautiesi nejaukiai, bet tai visiškai normalu ir gali nutikti bet kada nėštumo metu. Gali to išvengti treniruodama dubens raumenis, atlikdama paprastą pratimą, kurį gali daryti bet kada. Įtempk raumenis, kuriuos įtempi norėdama sulaikyti šlapimą, ir laikyk juos įtemptus 8-10 sekundžių, kartok 50 kartų iš eilės. Šis pratimas taip pat gerai padeda pasiruošti gimdymui.

Jei tavo kraujo spaudimas pakyla, gali kilti problemų su regėjimu, atsirasti galvos skausmas ir tinimas. Jei simptomai nedingsta iki kito ryto, tau galbūt prasideda preeklampsija – liga, kuriai būdingas aukštas kraujospūdis ir padidėjęs baltymų kiekis šlapime. Nedelsdama pasikonsultuok su savo gydytoju.

Daugiau

Rekomenduojame

Archyvo paieškos rezultatai