Susumavus visų Lietuvos įmonių reputacijos indekso respondentų – visuomenės atstovų, nuomonės lyderių ir sprendimų priėmėjų – nuomonę, „Lidl“ reputacija buvo įvertinta geriausiai iš visų Lietuvos prekybos tinklų, organizacija taip pat atsidūrė tarp penkių geriausiai įvertintų įmonių visoje šalyje.

Verslo reputacijos indeksas kasmet matuojamas tyrimo respondentų – sprendimų priėmėjų, nuomonės lyderių ir visuomenės atstovų – teiraujantis jų nuomonės apie įvairių verslo ir valstybinių organizacijų reputaciją, skirtingų jos atributų svarbą.

Tyrimo dalyviai vertino įmonių produktus ir paslaugas, verslo sėkmę ir etiką, finansinę stiprybę, klientų poreikių užtikrinimą, sąžiningus atlyginimus bei rūpestį darbuotojais, nuoseklią socialinę veiklą ir inovatyvumą.

Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ išskirtinis dėmesys darbuotojams trečius metus iš eilės buvo įvertintas prestižiniais „Top Employer 2021 Lietuva“ ir „Top Employer 2021 Europe“ sertifikatais, kurie yra skiriami įmonėms už ypatingai geras darbo sąlygas. Taip pat 2021 m. vasarį paskelbtame karjeros portalo „CVbankas.lt“ patraukliausių Lietuvos darbdavių reitinge „Lidl Lietuva“ užėmė pirmąją vietą.

Šiemet didžiausias nepriklausomas Europos prekių ženklų prestižinis tvarumo indeksas „Sustainable Brand Index™️“ taip pat paskelbė, kad prekybos tinklą „Lidl“ Lietuvos gyventojai antrus metus iš eilės pripažino ir tvariausiu prekės ženklu šalyje.

Be to, šių metų sausį tyrimų bendrovės „Kantar“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo dirbantys žmonės nuo 18 iki 45 metų, parodė, kad kas antras respondentas kaip patraukliausią darbdavį įvardijo „Lidl Lietuva“. Tai yra beveik 2,5 karto daugiau nei antroje vietoje esantis mažmeninės prekybos tinklas.

Verslo reputacijos tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).