„Mars“ pabrėžia, kad dar vienas „Gallup Exceptional Workplace Award“ apdovanojimas liudija, jog korporacija sėkmingai laikosi savo tikslo – „Pasaulis, kurio norime rytoj, priklauso nuo to, kaip dirbame šiandien.“

„Šeimos valdomos tarptautinės korporacijos „Mars“ didžiausias lūkestis – kad pelnas būtų uždirbamas, sekant šiuo tikslu. Toks modelis pasitarnauja kaip gairės darbuotojams ir vadovams, leidžia užtikrinti aukštą darbo kultūrą ir atskleidžia reikšmingas sąsajas tarp darbuotojų įsitraukimo ir visos korporacijos rezultatų. Kalbant apie „Mars Lietuva“, darbuotojų įsitraukimas mūsų įmonėje yra vienas aukščiausių visame „Mars“ korporacijos regione Europoje“, – pažymi Viktorija Kriščiūnaitė, „Mars Lietuva“ personalo skyriaus vadovė.

„Gallup“ pažymi, kad 2020-ieji buvo sudėtingi metai verslui dėl Covid-19 pandemijos. Jungtinėse Valstijose darbuotojų įsitraukimo rodikliai svyravo labiausiai nuo 2000-ųjų, kai „Gallup“ ėmė kaupti ir vertinti duomenis apie kompanijų organizacinę kultūrą. Vis dėlto daugelis bendrovių sugebėjo išsaugoti dėmesį darbuotojams, nors tai pareikalavo išskirtinių vadovybės komunikavimo įgūdžių bei gebėjimo lanksčiai reaguoti. „Gallup Exceptional Workplace Award“ apdovanojimams pateikti kompanijų klausimynai atskleidė, kad organizacijos vertybės, perduodamos darbuotojams, padėjo įveikti pandeminių metų iššūkius ir galiausiai virto teigiamais rezultatais tiek kompanijoms, tiek vartotojams.

„Gallup Exceptional Workplace Award“ laureatėmis tapusiose kompanijose darbuotojų įsitraukimas siekia 73 proc., šį rodiklį parodė visus praėjusius metus vykusi bendrovių, pretendavusių į apdovanojimą, darbuotojų apklausa. 39-ose aukščiausią pasaulinę reputaciją turinčiose organizacijose, kurios ir pelnė apdovanojimus, vienam neįsitraukusiam darbuotojui tenka 18,3 įsitraukusiojo – šis rodiklis yra 14 kartų didesnis nei bendras pasaulio vidurkis.

Tarp veiksnių, lėmusių aukštą „Mars“ įvertinimą tarp kitų „Gallup Exceptional Workplace Award“ reitinge esančių kompanijų – nuolatinės inovacijos ir kūrybiški sprendimai, rinkai siūlant naujus produktus ir užtikrinant tvarumą produktų, pakuočių segmentuose bei tiekimo grandinėje. „Mars“ pabrėžia, kad teigiami pokyčiai žmonėms ir planetai visuomet prisideda ir prie verslo sėkmės.

„Mars“ pastaraisiais metais paskelbė ir vykdo net keletą iniciatyvų, kuriomis siekiama ne tik didinti darbuotojų įsitraukimą kompanijoje, bet ir siekiama visuomenei svarbių tikslų – tai tvarumo iniciatyva „Sustainable in a Generation Plan“, kurioje įvardintiems tikslams korporacija ketina skirti 1 mlrd. USD, šiemet startavusi „#HereToBeHeard“ kampanija, skirta lyčių lygybės užtikrinimui darbo vietose, darbuotojų savanorystę skatinanti iniciatyva „Make the Difference“.

Nuo 2004-ųjų, kai korporacija pirmąkart gavo šį apdovanojimą, „Mars“ „Gallup“ vertinimų skalėje pakilo nuo žemesnių pozicijų į aukščiausias

„Mars“ korporacijoje dirba 130 tūkst. žmonių 80-yje pasaulio šalių, įskaitant Lietuvą.