„Ieškoti tvaresnių sprendimų mus skatina didžiulis siekis prisidėti prie aplinkos tausojimo. Jau seniai įmonės viduje dirbame šiuo klausimu ir nuolat ieškome geriausių bei tvariausių sprendimų savo pakuotėms. Žingsnis po žingsnio einame plastiko mažinimo ir atsisakymo link, kas yra vienas didžiausių mūsų prioritetų, todėl šiandien džiaugiamės, galėdami pirmieji pristatyti naujas popierines salotų pakuotes“, – teigia „Kietaviškių gausos“ verslo ir plėtros vadovas Karolis Montvila.

16 tonų plastiko tik salotų įpakavimui

Anot „Kietaviškių gausos“ marketingo ir komunikacijos vadovės Skaistės Sližės, įmonė, suprasdama, plastiko vartojimo daromą žalą gamtai, pradeda nuo savęs ir kviečia prisijungti visus, norinčius prisidėti prie šios problemos mažinimo: „Per metus net 16 tonų plastiko yra sunaudojama salotų įpakavimui. Tiek sveria 64 delfinai, kurie taip pat nuolat kenčia nuo plastiko, teršiančio vandenynus.“

Plastikinis vazonėlis – daugkartiniam panaudojimui

Marketingo ir komunikacijos vadovė pasakoja, kad atnaujinus pakuotes nebeliks ir plastikinio vazonėlio jose. Ji priduria, kad salotos ir toliau bus jame auginamos, tačiau jas pakuojant pardavimui, vazonėlis bus atskiriamas nuo augalo ir grąžinamas atgal į liniją antriniam gamybos procesui: į jį vėl bus pasodinamos naujos sėklos, iš kurių užaugs naujos salotos.

„Siekiame etiško ir tvaraus gamybos proceso, todėl apgalvojame kiekvieną žingsnį, pristatant mūsų plastiko mažinimo naujieną. Besibaiminančius dėl salotos formos be vazonėlio, galiu nuraminti, kad standžiai susiformavęs šaknynas puikiai išlaikys savo formą prekybos vietoje“, – tvirtina S. Sližė.

Iliustracijos, kontaktuojančios su žmonėmis

Naujas salotų įpakavimas išsiskiria ir savo dizainu. S. Sližė teigia, kad jį kūrusią iliustratorę Jekateriną Budrytę įmonė pasirinko dėl sutapusio požiūrio ir noro pateikti ne tik gražų paveikslą, bet ir papasakoti emocinį ryšį su vartotoju kuriančią istoriją. Šūkius, straipsnius ar knygas spalvingais piešiniais paverčianti menininkė vaizde mėgsta paslėpti vaizdo ir minties žaismą, kurį kartu su „Kietaviškių gausa“ kviečia atrasti naujoje salotų pakuotėje.

Auga kartu su sąmoningais vartotojais

K. Montvila atkreipia dėmesį į maisto švaistymo problemą, kurią sprendžia „Kietaviškių gausa“, remianti kitus socialiai atsakingus verslus ir labdaros organizacijas. Projektai, kuriuos įgyvendina įmonė, yra nukreipti į visuomenę, siekiant priminti apie svarbiausias aplinkosaugos problemas.

„Kietaviškių gausa“, intensyviai investuojanti į inovacijas žiedinėje ekonomikoje, tausoja ir vandens išteklius. Įmonė tą patį vandenį panaudoja ne vieną kartą, kaupia lietaus vandenį specialiuose vandens baseinuose-rezervuaruose, kurį naudoja daržovių laistymui – tokiu būdu sutaupoma net 40 procentų vandens atsargų.

„Vertiname ir mokomės iš mūsų sąmoningo vartotojo, kuris mus įpareigoja keisti nusistovėjusius procesus. Todėl sprendžiame gamtai bei aplinkai svarbias problemas ir planuojame per penkis metus atsisakyti visų plastiko pakuočių, pakeičiant jas į savaime suyrančias, kompostuojamas ar antrą kartą panaudojamas “, – teigia „Kietaviškių gausos“ verslo ir plėtros vadovas.

Pirmuosius sprendimus plastiko mažinimo link „Kietaviškių gausa“ priėmė pastaraisiais metais, sumažindama plastiko net 20 procentų plastikinėse agurkų pakuotėse, o pomidorus pakuodama į kartoninius lovelius. Naujos aplinkai draugiškos salotų pakuotės – tik pirmas žingsnis. Įmonė planuoja taip pat pakeisti ir pomidorų bei agurkų pakuotes į tausojančias aplinką.