„Šia kampanija siekiame atkreipti dėmesį į mažas Lietuvos įmones, kuriančias išskirtinius, o dažnai ir net vienetinius gaminius. Pirkdami dovanas iš mažųjų verslų, savo artimuosius galime nustebinti niekur nematytu daiktu ar pramoga. Be to, pirkdami iš mažųjų paremiame Lietuvos ekonomikos stuburu vadinamą smulkųjį verslą, kuriam pandeminis laikotarpis yra sudėtingas“, - teigė „Planas A“ iniciavusio Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

Pasak P. Pociaus, kalėdinis laikotarpis daugeliui mažų verslų yra svarbus sezoninis pikas, kurio metu pasiekiama didžiausia metų apyvarta. Nors mažieji verslai prekiauja unikaliais gaminiais, dėl ribotų išteklių reklamai jie neturi daug galimybių pristatyti savo produkciją plačiąjai auditorijai.

Interneto platforma

„Kalėdų bankas“ startavo su internetine svetaine kaledubankas.lt. Tai tarsi internetinis lietuviškų prekės ženklų prekybos miestelis, kuriame apsipirkti galima neišeinant iš namų, nesistumdant eilėse ir nesinešiojant didelių pirkinių krepšių. Svetainėje savo produkciją siūlo daugiau nei 50 lietuviškų prekės ženklų, tad kiekvienas turės galimybę atrasti tokias dovanas, apie kurias iki šiol nebuvo pagalvojęs.

Svetainėje patalpintų prekių gausoje nepasimesti ir greitai išrinkti tinkamiausią dovaną padės skirtingos kategorijos, išskirtos pagal dovanų tipus ir žmonių pomėgius. „Kalėdų bankas“ primena el. parduotuvę, tik galutinis apmokėjimas už prekę atliekamas pardavėjo svetainėje.

Svetainėje galima išspręsti testą, kuris padės išsirinkti tinkamą dovaną, o jei dar pritrūko idėjų - galima pasinaudoti žemėlapiu, kuriame sužymėta beveik 1500 „Planas A“ iniciatyvoje dalyvaujančių smulkiųjų verslų.

Šiaulių bankas iš „Planas A“ dalyvių sąrašo atrinko įdomiausius gamintojus, turinčius internetines parduotuves, tačiau taip pat siūlo atrasti ir fizines prekybos vietas turinčius verslus.

Ir gurmanams, ir stiliaus mėgėjams

Svetainėje kaledubankas.lt kiekvienas turi galimybę atrasti tokias dovanas, apie kurias iki šiol nebuvo pagalvojęs. Mėgstantiems gurmaniškus patiekalus pasiūlymų daug: nuo įvairių prieskonių, šventinės kakavos iki džiovintų svirplių ar dovanų rinkinių. Mažuosius galima nustebinti rankų darbo žaislais ar net personalizuotomis knygomis.

„Kalėdų banke“ galima rasti ir labai originalių idėjų - galima rinktis iš medinių bumerangų, medžio pasodinimo ar natūralių jūros kempinių. Išsiilgusiems pramogų ir nuotykių siūloma išbandyti sportinį ralio automobilį, važiavimą su „Monster bus“ ar pamokyti vaikus vairuoti.

Namų jaukumui sukurti galite rinktis iš unikalių rankų darbo stalo įrankių ir indų, namų kvapo rinkinių, ar net įsigyti Kalėdų eglutę. Galiausiai, stiliaus mėgėjams siūlomos žaismingos ir kvepiančios kojinės, odiniai aksesuarai ar peteliškės su Lietuvos menininkų paveikslais.

„Planas A“ - daugiau nei 1500 įmonių

Šiaulių banko kampanijoje „Kalėdų bankas“ kviečiama paremti smulkiojo verslo įmones, kurios susibūrė į iniciatyvą „Planas A“. Šioje pernai pandemijos įkarštyje pradėtoje iniciatyvoje užsiregistravę verslai kviečiami pasinaudoti projekto partnerių (įmonių, savivaldybių ir kitų organizacijų) pasiūlymais, specialiomis nuolaidomis, reklama. Iniciatyvos partneriai smulkiesiems verslams teikia naudingus pasiūlymus - nuo finansinių paslaugų, dalijimosi patirtimi, iki išmaniųjų paslaugų sprendimų bei nuolaidų.

„Planas A“ iniciatyva sulaukė didelio susidomėjimo – prie akcijos prisijungė beveik 1500 smulkiojo verslo įmonių. Smulkių ir vidutinių įmonių dalis sudaro 99,5 proc. visos Lietuvos ekonomikos, jos įdarbina beveik 72 proc. darbuotojų. Net 83 proc. SVV įmonių – labai mažos, kurios įdarbina iki 10 darbuotojų. „Verslios Lietuvos“ Lietuvos verslumo tendencijų vertinimo duomenimis, SVV sukuria apie du trečdalius Lietuvos bendrojo vidaus produkto – akivaizdu, kad šio ūkio segmento svarba Lietuvos ekonomikos raidai ypač didelė.