Naujojo popierinio buteliuko prototipas buvo kuriamas bendradarbiaujant mokslininkams iš „Coca-Cola“ Tyrimų ir plėtros laboratorijos Briuselyje bei „Paper Bottle Company“ („Paboco“). Būtent „Paboco“ vysto technologiją, kuri padėtų kurti 100 proc. perdirbamus buteliukus, gaminamus iš tvariai gaunamos medienos ir su biologinių medžiagų pagrindu pagamintu vidiniu sluoksniu, nepralaidžiu skysčiams, CO2 ir deguoniui. Šie buteliukai tinkami skystiems gaminiams, kaip pavyzdžiui gazuoti ir negazuoti gėrimai ar grožio produktai. Šiuo metu kuriamo buteliuko prototipas gaminamas su popieriaus apvalkalu ir plastikiniu dangteliu bei plastikiniu vidiniu sluoksniu. Tačiau pagrindinis siekis yra sukurti tokį popierinį buteliuką, kuris būtų pilnai perdirbamas kaip popierius.

„Šis mūsų pristatomas prototipas yra itin reikšmingas žingsnis mūsų siekyje sukurti popierinį buteliuką“, – sako Daniela Zahariea, „Coca-Cola Europe“ techninės tiekimo grandinės ir inovacijų vadovė. Ji priduria: „Vartotojai tikisi, kad „Coca-Cola“ sukurs ir į rinką pristatys naujus, inovatyvius ir tvarius pakuočių sprendimus. Būtent todėl mes bendradarbiaujame su ekspertais, kaip pavyzdžiui „Paboco“, ir kartu eksperimentuojame ir vystome pirmuosius tokius bandymus rinkoje. Šis žingsnis – dalis mūsų „Pasaulis be atliekų“ projekto ir įsipareigojimo“.

Planuojama, kad pirmieji šio buteliuko bandymai ir pristatymas vartotojams vyks jau šių metų antrąjį ketvirtį, kai vartotojams Vengrijoje bus pasiūlyta išmėginti augalinės kilmės gėrimą „Adez“ popieriniuose buteliukuose. 2000 buteliukų bus išdalinta bendradarbiaujant su vienu sparčiausiai augančių Vengrijos internetinių prekybos tinklų Kifli.hu.

Pasak „Coca-Cola Europe“ R&D pakuočių kūrimo vadovo Stijno Fransseno, šis inovatyvios pakuotės pristatymas ir bandymai Vengrijoje yra svarbus žingsnis norint realiai pamatyti, kaip veikia popieriniai buteliukai kasdienybėje ir kaip į juos reaguoja vartotojai.

Popierinio butelio prototipas yra 100 % perdirbamas (kur tai leidžia technologijos) ir šiuo metu kuriamas su popieriaus apvalkalu ir plastikiniu dangteliu bei plastikiniu vidiniu sluoksniu. P. Franssenas teigia, kad bendrovių „The Coca-Cola Company“ ir „Paboco“ partnerystė yra susitelkusi į kūrimą popierinio buteliuko, kurį būtų galima perdirbti taip lengvai kaip popierių.

„Prototipo išmėginimas Vengrijoje mums suteiks neįkainojamų įžvalgų ir atsiliepimų“, – teigia p. Franssenas. „Turėsime galimybę pamatyti, kiek tinkamas popierinis buteliukas yra kaip pakuotė ir ką apie tokį sprendimą mano vartotojai. Mums tai be galo svarbus žingsnis, kuris reiškia, kad pagaliau galime prototipą iš laboratorijos perkelti į realų gyvenimą – pirmą kartą vartotojai iš tikro ragaus vieną iš mūsų gėrimų iš galimai naujos pakuotės rūšies – popierinio buteliuko“.