aA
Siekdama sumažinti koronaviruso Lietuvoje sukeltos ekonominės krizės padarinius, lietuviška darykla „Gubernija“ pradeda nacionalinį judėjimą „Savi už savus“, skirtą šalyje veikiantiems smulkiems ir vidutiniams verslams palaikyti. Reikšdama paramą verslams, „Gubernija“ taip pat finansuoja dalies smulkių verslų Šiauliuose reklamos ir komunikacijos išlaidas, taip siekdama paskatinti naudotis šių verslų paslaugomis ir išsaugoti darbo vietas.
Šiauliuose įsikūrusi Gubernijos darykla. Ryčio Šeškaičio nuotr.
Šiauliuose įsikūrusi Gubernijos darykla. Ryčio Šeškaičio nuotr.

Pasak „Guberniją“ valdančios bendrovės „MV GROUP Production“ rinkodaros direktorės Ievos Matulaitienės, koronaviruso sukelta krizė Lietuvoje palietė kiekvieną gyventoją, todėl siekiant sumažinti jos padarinius, šiandien kaip niekada reikalingas bendruomeniškumas ir parama vieni kitiems.

„Vieniems krizė smogė skaudžiai – sumažėjo pajamos, galbūt prarasta darbo vieta. Kitiems – nepataisomai: teko visam laikui užverti nuosavo verslo duris be vilties grįžti. Ir netgi tų, kurie finansinių nuostolių nepajuto, krizė neapėjo – sumažino pasirinkimą ir atnešė nežinomybės. Siekiant įveikti kylančius iššūkius, svarbu išlikti vieningiems. „Gubernija“ visais laikais rūpinosi savo krašto gerove, todėl ir šiandien kviečia visus susitelkti – pirkti vietinio verslininko pagamintą prekę, naudotis jo paslaugomis ir taip stabdyti ekonominį nuosmukį savo krašte“, – sako I. Matulaitienė.

Skelbdama judėjimą „Savi už savus“, „Gubernija“ ragina gyventojus naudotis lietuviško smulkaus ir vidutinio verslo paslaugomis taip reiškiant finansinę paramą šių verslų šeimininkams, saugant darbo vietas bei skatinant vartojimą.

Judėjimo „Savi už savus“ pamatas – tai bendruomenę jungianti „Savi už savus“ platforma, sukurta socialiniame tinkle „Facebook“. Prisijungti prie šios platformos gali kiekvienas norintis, joje bendruomenės nariai gali ne tik pristatyti, reklamuoti savo verslus, bet ir atrasti naujus lietuviškus verslus, kurių prekės ar paslaugos gali pasirodyti aktualios įsigyti.

Gubernijos inicijuotas judėjimas „Savi už savus“ kviečia palaikyti lietuviišką verslą.
Gubernijos inicijuotas judėjimas „Savi už savus“ kviečia palaikyti lietuviišką verslą.
© Organizacijos nuotr.

Finansuoja reklamos išlaidas

Inicijuodama judėjimą „Savi už savus“, „Gubernija“ siekia daryti realų poveikį mažinant krizės padarinius, todėl skatindama vartojimą įsipareigojo finansuoti dalies nuo krizės kenčiančių smulkių ir vidutinių verslų Šiauliuose reklamos ir komunikacijos išlaidas.

„Reklama ir komunikacija traukia potencialaus vartotojo dėmesį ir skatina įsigyti jo siūlomų produktų ar paslaugų. Lėšų reklamai smulkūs ir vidutiniai verslai dažniausiai stokoja ir įprastomis aplinkybėmis, ką jau kalbėti apie sąlygas krizės akivaizdoje, kai pranešti apie save ir prisistatyti lėšų nebelieka. Pati būdama šiaulietė, „Gubernija“ ėmėsi finansuoti šių vietinių verslų reklamos ir komunikacijos išlaidas siekdama paskatinti vartotojus naudotis jų paslaugomis“, – sako I. Matulaitienė.

Reklamos išlaidų finansavimui „Gubernija“ pasirinko tokius šiaulietiškus verslus, kurie per karantiną nenutraukė savo veiklos ir rado būtų prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkybių, tačiau jau dabar patiria ar baiminasi netrukus patirti realią ekonominės krizės žalą. Svarbiu kriterijumi sprendžiant, kurių verslų išlaidas finansuoti, tapo ir jų deklaruojamos vertybės – kaip ir „Gubernijai“, pasirinktiems verslams būdingas savitumas, aukščiausia kokybės kartelė, bendruomeniškumo skatinimas.

Gubernijos inicijuotas judėjimas „Savi už savus“ kviečia palaikyti lietuviišką verslą.
Gubernijos inicijuotas judėjimas „Savi už savus“ kviečia palaikyti lietuviišką verslą.
© Organizacijos nuotr.

„Šiuo metu reikšmingai investavome į trijų Šiauliuose veikiančių verslų reklamą – tai vandenlenčių parko „Fox Spot“, Arvydo Mockevičiaus bičių ūkio ir kavinės-baro „S Baras“. Tuo pačiu aktyviai raginame visuomenę prisijungti prie judėjimo „Savi už savus“ ir patiems aktyviai komunikuoti apie verslus, kuriems šiandien kaip niekad yra reikalinga žmonių parama“, – sako „MV GROUP Production“ rinkodaros direktorė.

Finansuodama verslų reklamos ir komunikacijos išlaidas „Gubernija“ pasirūpino, kad žinia apie šiuos tris verslus pasklistų tiek regioniniu, tiek nacionaliniu mastu. Į kiekvieno verslo reklamos paketą įeina lauko plakatai, reportažas televizijoje, straipsniai nacionalinėje ir regioninėje spaudoje, aktyvūs veiksmai socialiniuose tinkluose, reklaminiai skydeliai naujienų ir kituose interneto puslapiuose.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Klaipėdos rajone verslą kuriantys Agnė ir Raimondas: daugelis konditerių desertus kepa, o mes priešingai (34)

Klaipėdos priemiestyje, Slengiuose, kur intensyviai auga gyvenvietė, noriai būstą įsigyja...

Savo darbais danišką filosofiją skleidžianti klaipėdietė Monika: idėja labai gerai, bet ji slepia daug sunkaus darbo (10)

„Nemėgstu etikečių ir nemėgstu savęs įvardyti konkrečiai. Man svarbiausia – tai, ką...

Sostinę į Žemaitiją iškeitęs ūkininkas Juozas džiaugiasi nesibaigiančiu medaus mėnesiu (10)

Sakoma, kad gamintojai, besisukantys nesibaigiančių darbų sūkuryje, neturi laiko užsiimti...

Klaipėdiečių trijulė gamina išskirtinį produktą: su juo ruošiasi kelti bures ir į užsienio rinkas (30)

Kol Lietuvą alina seniai matyti karščiai, o vėjas nurimęs, klaipėdiečiai aitvaravimo (...

Jaunasis verslininkas Tadas iš Lukšių apie verslo pradžią: buvo daug žmonių, sukinėjančių pirštą prie smilkinio (19)

„Gera verslo idėja visada atras tikrąjį savo klientą“, – sako išskirtinę verslo nišą –...

Top naujienos

Paauglės iš Kauno norėjo būti suaugusiomis: net nesuprato, kaip atsidūrė svetimoje lovoje (172)

Dvi keturiolikmetės iš Kauno norėjo būti suaugusiomis – susipažinusios su 22 metų vaikinu jos...

Griežtas stilistės verdiktas apie tai, kas yra tabu per vestuves: dažniausia klaida – seksualumu perspjauti nuotaką (10)

Rugpjūtis – vestuvių mėnuo. Stilistė Jomantė Vaitkutė išdėstė vestuvių aprangos etiketo...

Dailius Dargis | D+

Kelionė paskui „Vilniaus brigados“ šešėlius: Dekanidzės valdymą nutraukė brutali klaida (1)

Nors praėjo 26 metai po to, kai buvo nukirsta pagrindinio „Vilniaus brigados“ kriminalinės...

Tai, ko negalima savo šalyje – galima Bulgarijoje: audringos paauglių atostogos stebina net visko mačiusius (49)

„Tai, ko negalima namuose – galima Bulgarijoje “, – iš lūpų į lūpas dalijasi...

Pavojingos varžybos įsibėgėja: Kinijos šuolis, po kurio Rusija liks pralaimėtoja (232)

Yra prisijungimas! Tokiu džiugiu įrašu liepos 29-ąją pasidalijo Rusijos kosmoso agentūros...

Japonai nepasikuklino: į kosmosą siųs raketą su sekso žaislais – ir tam turi intriguojantį tikslą (7)

Japonijos bendrovė „Tenga“, gaminanti masturbavimosi priemones, veikiausiai įeis ir į...

Sekmadienį per sieną perėjo rekordinis nelegalų kiekis: jie plūsta be perstojo iki 22 val. sulaikyti 276 (3173)

Sekmadienį, rugpjūčio 1-ąją, Lietuvą užgriuvo tokia nelegalų banga, kokios iki šiol dar...

Auksą iškovojusį Baltarusijos gimnastą nedelsiant pasveikino Lukašenkos sūnus (8)

Gimnastas Ivanas Litvinovičius šeštadienį tapo pirmuoju, iškovojusiu Baltarusijai medalį:...

Graikijos saloje lietuvių pora gavo ne tai, ko tikėjosi: dabar supratau, kaip gimsta instagraminės nuotraukos (42)

Mums pardavė svajonę apie Santorini. Juk visi sakė, kad bus tobula ir mes nuoširdžiai patikėjom....

Ne kiekvienam lemta tapti lyderiu – kuo Jobsas ir Trumpas išsiskyrė iš kitų? (2)

Kokias asmenines ir profesines kompetencijas turinčius žmones šiandien galime vadinti lyderiais?...