Dieną, kai Delfi lankosi įmonėje „Naminė duonelė“, šis verslas švenčia savo dešimtąjį gimtadienį. Nors verslo įkūrėjai sako, kad šios dienos nesureikšmina, vis tik pripažįsta – per pastarąją dekadą verslas matė ir šilto, ir šalto.

Prieš dešimt metų du sportuojantys panevėžiečiai, Vaidas Baranauskas ir Marius Sarapas, ėmė dairytis sveikesnio maisto, o tiksliau – sveikesnės, neapdegusios duonos. Tokio gaminio paieškos baigėsi tuo, kad vyrai, įsikūrę bičiulio sodybos palėpėje Velželyje, patys pradėjo maišyti tešlą ir kepti duonos gaminius, pavadinę juos „Velželio duona“.

Dar 2013 metais panevėžiečiai sukūrė elektroninę parduotuvę, duonos gaminius ėmė siųsti internetu, o kiek vėliau nusipirko lazerį ir jo pagalba pradėjo puošti duonos kepalus. Tokie neįprasti sprendimai kaip mat sulaukė didelio dėmesio.

Šiandien su „Naminės duonelės“ direktoriumi V. Baranausku kalbame apie sunkią verslo pradžią, netikėtai užplūdusį populiarumą, duonos gamybos paslaptis ir sparčiai didėjančias gaminių kainas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją