Pasak įmonės generalinio direktoriaus Rolando Jančerio, tai – itin moderni, iki mikrono plonumo tikslumu tešlą presuoti leidžianti įranga, kurią Baltijos šalyse šiuo metu lietuviai turi vieninteliai.

„Greitas gyvenimo tempas ir nuolatinis skubėjimas diktuoja savo sąlygas, todėl vis dažniau vietoje tradicinių pusryčių, pietų ar vakarienės vartotojai renkasi užkandžius – tai rodo ne tik lokali, bet ir globali šio segmento pardavimų kreivė, kuri nuosekliai auga. Savo fabrike Šiauliuose prieš porą metų įdiegėme naują „Gaidelio“ sausainių gamybos liniją, o dabar to logiška tąsa – technologiškai ją papildanti moderni krekerių gamybos įranga, kokios Lietuvoje, o gal net ir Baltijos šalyse, iki šiol nebuvo – kol kas ją išbandome vieni pirmųjų.

Tačiau man asmeniškai svarbūs du dalykai: pirma – nors gamybos linija pagal šiuolaikinius standartus yra pilnai automatizuota, pakėlę darbuotojų kvalifikaciją, komandą Šiauliuose ne tik išlaikėme tą pačią, bet ir vasaros pradžioje planuojame ją padidinti dar bent 15 žmonių; antra – gamyklos modernizacija leidžia naudoti atsinaujinančią energiją, todėl fabriko teritorijoje įsirengėme saulės kolektorius, kuriuos naudosime savo produkcijos gamybai“, – naujienas pristato R. Jančeris.

Pasak jo, į naują technologiją ir darbuotojų mokymus, kuriuos keletą savaičių vedė šios srities profesionalas iš Italijos, dėl savo žinių specifikos konsultavęs ne vieną pasaulio sausainių ir krekerių gamintoją, jau investuota 3,130 mln. eurų.

„Rinkoje veikdami ne vieną dešimtmetį, nuolatos stebime ir analizuojame kintančius pirkėjų poreikius – gaminiai, buvę itin populiarūs prieš kelis metus, dabar gali likti dulkėti parduotuvių lentynose ar sandėlyje. Ir tam įtakos turi ne tik kintanti perkamoji galia ar mitybos įpročiai, bet ir klimato kaita. Vis šiltesnės vasaros lemia šokolado pardavimų svyravimus, todėl privalome diversifikuoti savo produktų krepšelį – įvesti gaminių, kurie yra paklausūs ištisus metus ir įvairiose rinkose“, – komentuoja „Vilniaus pergalė“ vadovas.

Pasak R. Jančerio, nuo 2019 m., kai „Vilniaus pergalė“ pradėjo atnaujinimo darbus iš „Naujosios rūtos“ įsigytame fabrike, čia produkcijos kas metus pagaminama jau beveik du kartus daugiau, o ši nauja produktų linija leis įmonei siekti dviejų naujų tikslų. Pirma – didinti miltinių produktų su „Gaidelio“ prekės ženklu pardavimus vietinėje rinkoje, antra – išnaudoti atsiradusį potencialą pardavimams ne tik Latvijos, Estijos, Lenkijos ir Bulgarijos, kur šiuo metu jau prekiaujama kita „Vilniaus pergalės“ produkcija, bet ir JAV bei Vakarų Europos eksporto rinkose, kur krekerių kategorija yra itin populiari.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją