Skelbiama, kad pernai „Nordcurrent” ir toliau augo finansiškai. Neaudituotais duomenimis, įmonės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) siekė 9,38 mln. eurų (2021 m. – 1,44 mln.).

Anot „Nordcurrent“ vadovės Viktorijos Trofimovos, nors globali mobiliųjų žaidimų rinka traukėsi apie 3 proc., studijai praėjusiais metais pavyko ir toliau garantuoti stabilų augimą.

„Išskirčiau dvi pagrindines priežastis, lėmusias mūsų augimą, – sėkmingi naujų žaidimų pristatymai ir investicijos į ankstesnių žaidimų tobulinimą. 2022 metais išleidome du ilgai kurtus žaidimus. (...)

Svarbiu sėkmės faktoriumi tapo ir iki šiol išlaikytas studijos išleistų žaidimų stabilus augimas. Skyrėme daug dėmesio funkcijų tobulinimui bei naujo turinio kūrimui. 2021 metais išleisti žaidimai „Airplane Chefs“ ir „Pocket Styler“ pritraukė didžiules lojalių žaidėjų auditorijas. Todėl praėjusiais metais tobulinome jų funkcijas, kūrėme daugiau turinio, o tai lėmė jų pelningumą. Džiugu ir tai, kad mūsų sėkmingiausias žaidimas „Cooking Fever“ jau daugiau nei aštuonerius metus nepraranda populiarumo“, – sakė V. Trofimova.

Jos teigimu, 2022 metais beveik 40 proc. augo darbuotojų skaičius. Praėjusiais metais prie komandų Vilniuje, Varšuvoje, Dnipre ir Odesoje prisijungė 73 nauji kolegos.

„Studijoje 2023 metams prognozuojame saikingą augimą. Daugiausia dėmesio skirsime veikiančių žaidimų tobulinimui ir turinio kūrimui. Dirbame ir prie keleto naujų žaidimų, tačiau apie jų išleidimo datas kol kas kalbėti anksti“, – komentavo „Nordcurrent” vadovė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją