„Skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius augo ir dėl to, kad vartotojai vis daugiau naudojasi šiomis paslaugomis, ir dėl taikomų pinigų plovimo prevencijos priemonių, taip pat sankcijų, susijusių su Rusijos karu prieš Ukrainą. Lietuvos bankas visus gautus skundus vertina kaip svarbius signalus, į juos atsižvelgia planuodamas ir vykdydamas finansų įstaigų priežiūros veiksmus“, – sako Lietuvos banko Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.

Pranešama, kad apie 80 proc. skundų pateikta dėl mokėjimo paslaugų, po 5 proc. dėl kreditavimo ir draudimo paslaugų, likusieji – dėl investicinių ir kt. paslaugų.

Pridedama, kad 2022 m. skundų dėl mokėjimo paslaugų skaičius augo 86 proc., draudimo paslaugų – 51 proc., o skundų dėl kreditavimo paslaugų sumažėjo 29 proc.

Pasak LB, daugiausia skundų, gautų dėl mokėjimo paslaugų, yra susiję su mokėjimo sąskaitomis, iš jų kone kas trečias – dėl nutrauktų dalykinių santykių. Dar maždaug trečdalis skundų pateikta dėl apribotos galimybės naudotis mokėjimo sąskaita (neįskaitytais, sustabdytais ar neįvykdytais mokėjimais). Dėl grynųjų pinigų operacijų gauta tik pavienių skundų, dažniausiai – dėl bankomatų veiklos.

Dalijamasi, kad pagrindinės skundų dėl draudimo paslaugų priežastys – pernelyg užtrukęs žalos administravimas, netinkama komunikacija apie jo eigą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją