Žilvinas Dubosas, gamyboje dirbantis jau 15 metų ir nuo 2017 m. einantis aukščiausio lygio vadovų pareigas, paskirtas lietuviškos kosmetikos gamintojos „Cosmoway“ direktoriumi. Šioje pozicijoje jis pakeitė ankstesnį vadovą Vitalijų Voleiką.

„Tikiuosi savo gamybos organizavimo žinias pritaikyti įgyvendinant ambicingus „Cosmoway“ planus. Esame žinomi kosmetikos gamintojai Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, tačiau įžvelgiame dar didesnių perspektyvų plėsdamiesi į naujas rinkas. Sukaupiau nemažos eksporto auginimo patirties, kuri gali būti sėkmingai panaudota ieškant daugiau užsakovų užsienyje“, – sako Ž. Dubosas.

Į kosmetikos pramonę pastūmėjo išsilavinimas, vadovavimo patirtis ir asmeninės investicijos

Diplomuotas chemikas Ž. Dubosas kosmetikos pramonėje dirba daugiau kaip 10 metų. Karjeros pradžioje jis 9 metus dirbo bendrovėje „BIOK laboratorija“. Vėliau, 2014 m., jis prisijungė prie dviračių gamintojos „Baltik vairas“ komandos Šiauliuose, o nuo 2017 m. iki š. m. birželio ėjo įmonės generalinio direktoriaus pareigas. Šių metų liepą Ž. Dubosas prisijungė prie „Cosmoway“, į kurią yra investavęs.

„Kosmetikos gamyboje procesų tikslumas yra kertinė sėkmingo verslo sąlyga, nuo kurios priklauso tiek produktų kokybė, tiek užsakymo vykdymo punktualumas. Todėl siūlydami naujuoju direktoriumi paskirti Žilviną Dubosą įvertinome jo kompetencijas, o „Cosmoway“ produktų gamyboje siekiame pritaikyti pažangiausią vadybos patirtį“, – pasakoja Justė Pinkevičienė, „Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė.

Įgyvendinant „Cosmoway“ tikslus sparčiau plėstis naujose rinkose prieš daugiau kaip mėnesį buvo įsteigta „Cosmoway Group“ – ji koordinuos tiek „Cosmoway“ valdymą, tiek eksporto plėtrą ir planuojamų naujų įmonių veiklą kitose srityse. Bendru sutarimu keisis „Cosmoway“ akcininkų struktūra – įmonės savininkais taps siauresnė asmenų grupė, aktyviausiai prisidedanti prie bendrovės augimo: Žilvinas Dubosas, Justė bei Darius Pinkevičiai.

2020 m. „Cosmoway“ apyvarta siekė 3,1 mln. Eur – tai buvo 45 proc. daugiau nei 2019 m. (2,15 mln. Eur), o nuosavas prekės ženklas „Green Feels“ pernai augo 30 proc. „Žalgirio“ iniciatyva nuo šių metų rudens sporto klubo vardo kosmetiką vyrams pradėjo gaminti „Cosmoway“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)