Jis ir jo kompanija „Saffron Brand Consultants“ kitų metų pradžioje turėtų pateikti Lietuvos ekonominio įvaizdžio strategiją ateinantiems penkeriems metams ir komunikacijos gaires dar tolimesniam laikotarpiui.
„Tai nėra vienadienė reklamos kampanija, viskas užtruks dešimtmečius. Mes kalbame apie idėją, kurią bus galima naudoti visur, kol ji įsiskverbs į žmonių sąmonę“, - aiškino W. Olinsas.
LEPA teigimu, W. Olinso ir jo komandos paslaugos kainuos 0,5 mln. litų, kuriuos šiam tikslui skyrė Europos Sąjunga.
„Nusprendėme, kad nesame tokie turtingi, kad pirktume ne pirmarūšes paslaugas, todėl pasirašėme kontraktą su vienu geriausiu įvaizdžio specialistu pasaulyje, - džiaugėsi LEPA generalinis direktorius Mantas Nocius. - Jo prireikė, nes krepšinio galimybės, panašu, jau išnaudotos“.
Kiek kainuos sukurtos strategijos įgyvendinimas, šiandien niekas nežino.
Trūksta pasitikėjimo
Pirmadienį į Vilnių atvykęs W. Olinsas teigė dar negalįs pasakyti, kaip būtų galima reklamuoti Lietuvą pasaulyje, kuo ji skiriasi nuo kitų mažų valstybių.
„Tačiau aišku, kad tai turi būti tikri dalykai, lietuviai turi jais tikėti“, - aiškino konsultantas.
Jis sakė pastebėjęs, kad lietuviai nelinkę pasitikėti savimi ir savo valstybe. Tai esą gali labai apsunkinti galimybes konkuruoti.
„Kiek jūs pasitikite savo valstybe? Ar tikrai tikite, kad galite konkuruoti su panašaus dydžio šalimi Europoje? O gal manote, kad esate aukos kažkokių užpuolimų? – klausė W. Olinsas. – Noriu pasakyti, kad jeigu tauta nepasitiki savimi, ji nekels pasitikėjimo ir kitiems. Tai ypač svarbu, jeigu jūsų šalies istorija susijusi su priespauda. Pavyzdžiui, Danija nuolat buvo nugalima, tačiau susigrąžino pasitikėjimą savimi. Nematau priežasties, kodėl Lietuva negalėtų“.
W. Olinso teigimu, vilioti turistus, pritraukti investicijas į šalį taip pat gali būti sudėtinga, jeigu palankių sąlygų nesukurs Vyriausybė: „Jeigu realybė nebus gera, įvaizdis niekuo nepadės“.
Koks dar prekės ženklas?
Pasauliniu ženklodaros autoritetu vadinamas W. Olinsas antradienį negalėjo komentuoti neseniai sukurto Lietuvos prekės ženklo: svečias prisipažino jo neregėjęs ir nieko apie jį nežinąs.
DELFI primena, jog Lietuvoje šiemet buvo sukurta šalies „vizitinė kortelė" - Lietuvos prekės ženklas, skirtas populiarinti valstybės vardą, skleisti pasauliui informaciją apie tai, kuo esame ypatingi ir ką galime pasiūlyti.
Reklamos agentūros „Smart solutions" (UAB "Protingi sprendimai"), kūrusios prekinį ženklą, darbo rezultatas - iš skirtingo dydžio spalvotų detalių sudėliotas Lietuvos kontūras su užrašu „Lithuania".
Sukurtu ženklu norėta išskirti tai, jog Lietuva - kontrastinga, dinamiška ir drąsi valstybė.
Aistras kėlusį projektą „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo sukūrimas" inicijavo Lietuvos turizmo plėtros agentūra kartu su partnere VšĮ „Lietuvos ekonomikos plėtros agentūra", daug prisidėjo Vyriausybės kanceliarija.
Projektą iš dalies finansavo Europos Sąjunga. Bendra jo vertė siekia 1,14 mln. litų, o kūrybiniam etapui buvo skirta 214 tūkst. litų.

ES fondas padengs 75 proc. žuvininkystės sektoriaus išlaidų, atsiradusių dėl Rusijos karinės invazijos į Ukrainą
Trečiadienį europarlamentarai balsavo už kompensacijas ES žuvininkystės sektoriui, siekdami...
Aukščiausias infliacijos epizodas nuo praėjusio amžiaus: ekonomistė prognozuoja liūdną liepą (1)
Kainų augimas Lietuvoje perkopė 20 procentų ribą, pigiausių prekių krepšelis brango net 16...
Savivaldybės nenori būti išlaikytinės, tačiau įrankių investicijų pritraukimui praktiškai neturi: jos atsakingos tik už tris mokesčius
Bandymai pasiūlyti geriau išvystytą infrastruktūrą yra praktiškai vienintelis būdas, kurį...
Karaliaus Mindaugo ir valstybės turtai: nuo aukso ir sidabro, iki čia pat suvalgomos duoklės maistu
Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną Turto bankas siūlo pažvelgti į pirmojo karaliaus ir...
VDAI pradėjo tyrimą dėl „Švaros brolių“ klientų duomenų saugumo
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) antradienį pranešė pradėjusi tyrimą dėl...
Top naujienos
Avulis apie visuotinį NT mokestį: dabar turėtų būti sprendžiama kita bėda
Statybų bendrovės „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako, kad valdžia šiuo metu turėtų...
Istorikas sukritikavo sprendimą dėl Vytauto Landsbergio: tai daug pasako apie mūsų valdančiuosius (64)
Seimas nusprendė ir įstatymu patvirtino – profesorius Vytautas Landsbergis buvo Lietuvos...
Nedėkite skėčių į šalį: mėgautis šiluma trukdys trumpi lietūs
Ketvirtadienio naktį lietingų debesų liko nedaug, bet dieną jų vėl padaugės. Jie į daugelį...
Ukrainos saugumo tarnyba paviešino rusų kario išpažintį: tai visam gyvenimui, aš sergu (2)
„Tai visam gyvenimui, aš sergu. Ar žinai, kiek lavonų mačiau?“, – tai dalis pokalbio, kurį...
Dėl brendžio ir saldainių įkliuvusiai komisarei – tūkstantinė valstybės išmoka (4)
Darbo vietoje iš pavaldinės vienos verslininkės perduotą brendžio butelį ir saldainių dėžutę...
Karalių mieste sugiedota Tautiška giesmė: čia ypatinga vieta
Mindauginių vakarą Dzūkijoje visi keliai vedė į Merkinę – senąjį karalių ir miegančių...
Karas Ukrainoje. Rusija Zaporožės atominę elektrinę pavertė karine baze Donbase žmonės raginami evakuotis
Didžiojoje Ukrainos dalyje penktadienio vakarą buvo paskelbtas oro antskrydžio pavojus. Vietos...
Valstybės dienos proga – tradicinis priėmimas Prezidento rūmų vidiniame kieme: kvietimus gavo garbūs svečiai (2)
Prezidentas garbius svečius liepos 6-ąją pakvietė į surengtą tradicinį Valstybės dienos...
Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną – jau tradicija tapęs Tautiškos giesmės giedojimas
Trečiadienį vyko Lietuvos karaliaus Mindaugo karūnavimo ir Tautiškos giesmės dienos paminėjimas....
Mokslininkas dr. Vaičiūnas: tinkama mityba gali išgydyti lėtines, paveldėtas ir net mirtinas ligas – pokyčiai jaučiami jau po 2–3 savaičių įvardijo nesveikiausią ir geriausią mitybos būdus (2)
Jei manote, kad galite valgyti bet ką ir vėliau, gerai pasportavę, taip atpirksite organizmui...