„Yra mūsų Vyriausybės parengti keli alternatyvūs variantai. Kalbant apie automobilius, orientuojamės pirmiausia į skatinamąsias priemones, skatinti atsisakyti senų taršių automobilių, o toliau jau galvoti apie galimus mokestinius dalykus, apie automobilių, susijusių su didesne tarša, apmokestinimą“, – teigė S. Skvernelis.

Kalbėdamas apie NT mokestį, laikinasis premjeras pabrėžė, kad šiuo metu įvestas apmokestinimo modelis nėra efektyvus.

„Tos sumos tikrai nėra tokios, kurios pagelbėtų biudžeto poreikiams. Diskusijos labai svarbios, darysime viską, kad mokestinė našta neužgriūtų tų žmonių, kurie labiausiai to nėra verti, – mažas ir vidutines pajamas gaunančių žmonių“, – sakė S. Skvernelis.

Kaip Europos Komisija nurodo savo rekomendacijose, Lietuvoje, nepaisant įvairių priemonių kovoti su šešėline ekonomika, mokesčių surinkimas išlieka žemas, o PVM atotrūkis – vienas didžiausių ES. Neišnaudojamos galimybės surinkti mokesčius iš šaltinių, kurių apmokestinimas mažiau kenkia ekonominiam augimui, tokių kaip nekilnojamasis turtas ar automobiliai.

Laikinasis finansų ministras Vilius Šapoka Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdyje yra sakęs, kad NT ir automobilių taršos mokesčiai Lietuvoje yra reikalingi, bet juos įvesti trukdo rinkimai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (215)