„Darbas su greito vartojimo prekėmis, kurioms priklauso alus ir kiti gėrimai, man yra gerai pažįstamas. Šiame sektoriuje praleidau daugiau kaip dešimt metų. Alaus ir duonos gamybos procesai turi panašumų, todėl žinau, su kokiais iššūkiais teks susidurti. Abiem atvejais svarbiausia yra produkto kokybė ir šviežumas. Įdomus sutapimas, kad tiek „Fazer kepyklos“, tiek „Volfas Engelman“ priklauso garsioms, šimtametes tradicijas turinčioms suomių kapitalo įmonių grupėms“, - sako M. Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

Vienu svarbiausių tikslų, kuriuos sau kelia naujasis „Volfas Engelman“ generalinis direktorius, – sustiprinti kompanijos pozicijas alaus rinkoje. Taip pat išlaikyti ir sustiprinti lyderio pozicijas giros, alkoholinių kokteilių ir sidro rinkose.

M. Horbačauskas yra buvęs „Fazer kepyklos“, „Novaturo grupės“ generalinis direktorius. Dar anksčiau dirbo bendrovės „Henkel“ pardavimo vadovu Lietuvai ir Kaliningradui.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją