Lietuvoje alaus rinka traukėsi, tačiau pernai bendrovės pardavimams įtaką padarė išaugusi rinkos dalis ir eksporto šuolis: į kitas šalis išvežėme 47 proc. daugiau produkcijos nei ankstesniais metais”, – sakė AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Jo teigimu, šiemet bendrovė tikisi didinti eksporto pardavimus esamose rinkose, tokiose kaip Rusija ir Pietų Korėja, kur pardavimai didžiausi ir auga toliau; bei tikimasi, kad per naujus partnerius pavyks sėkmingai plėstis Kinijoje.

Bendrovė gamybos pajėgumus didinti pradėjo jau pernai, kuomet už 400 tūkst, Eur pastatytos keturios 40 tūkst. litrų talpos. Šiemet šalia jų bus įrengtos dar 4 talpos po beveik 200 tūkst. litrų.

Numatoma, kad penktadienį, balandžio 19 d., ties „Volfas Engelman“ bravoru Kaune, Čiurlionio gatvėje, gali būti laikinai apribotas eismas, kadangi milžiniškos cisternos specialiais konvojais bus atgabentos iš Vokietijos.

Jos iškart bus statomos šalia jau anksčiau įrengtų mažesniųjų talpų.

2018 m. bendrovė pardavė 11,7 proc. daugiau produkcijos, kas siekė 95,4 mln. litrų įmonėje pagamintų gėrimų, pajamas padidino 9,8 proc., pelną iki mokesčių – net 10,3 proc. Kasmet „Volfas Engelman“ į rinką išleidžia apie 30 naujų gėrimų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)