Pasak Mokesčių inspekcijos, sistemoje yra virš 2 mln. elektroninių važtaraščių ir apie 20 tūkstančių faktūrų rinkmenų, antra tiek – registrų. Verslui, mokančiam pridėtinės vertės mokestį, primenama prievolė iki pirmadienio pateikti faktūrų registrų duomenis elektroniniu būdu per i.SAF sistemą.

Bendrovės elektroniniu būdu, gali teikti neribotą kiekį faktūrų rinkmenų, tačiau deklaruojant mokestinį laikotarpį, gali būti sukuriama tik po vieną gaunamų ir išrašomų faktūrų registrą. Pasak inspekcijos, nesuskubusiems laiku pateikti duomenų, sankcijos nebus taikomos, o bus siekiama konsultuoti ir priminti apie prievoles.

„PVM sąskaitų-faktūrų registrus turi teikti PVM mokėtojai, apmokestinamieji asmenys (jų priskaičiuojama apie 80 tūkst.), tai šiandien dienai yra pateikta apie 40 tūkst. registrų ir kasdien tie skaičiai auga tūkstančiais, tikimės, kad pirmadienį turėsime didžiąją dalį pateiktų registrų, tie, kurie dar ruošiasi ir pateiks pavėluotai, tai mes tikrai jokių sankcijų netaikysime, o toliau aiškinsime kaip tą atlikti. Kas susiję su sąskaitų faktūrų išrašymu ir gavimu, tai duomenys turi būti teikiami tik el. būdu, per i.SAF portalą, lygiai taip ir i.VAZ duomenys turi būti teikiami tik el. būdu“, – VMI atstovė Virginija Ginevičienė.