Makaronai, konservai, cukrus, kruopos, aliejus – štai tokios ir panašios prekės pastaruoju metu dažniau nei įprastai gula į pirkėjų vežimėlius.

Vieno prekybos tinklo kasininkės trečiadienio vakarą patikino, kad perkančių ilgiau galiojančius maisto produktus žmonių pastaruoju metu padaugėjo. Tą vakarą prie kasos užkalbintas vyras jau atsiskaitęs ir į maišus krovęs tuno konservus taip pat debtelėjo, kad atsarga gėdos nedaro.

Ir tai – ne vieno asmens įspūdžiai iš trečiadienio apsilankymų prekybos tinkluose.

„Populiariausias skyrius: kruopų, makaronų, konservų, cukraus, ilgo galiojimo pieno, sausos sriubos. Pilni vežimai maisto prekių, galinčių ilgai stovėti. Pardavėjos vos spėja į lentynas krauti naujas prekes. Tik priminsiu, kad koronaviruso Lietuvoje vis dar nėra.

Bet baimės, kad parduotuvėse pritrūks maisto prekių, kaip pritrūko kaukių, tikrai netrūksta“, – tikino ir vilnietis Tomas bei dalinosi trečiadienį vakare viename Karoliniškių prekybos centre užfiksuotais kadrais.

Pirkėjai perka ilgesnio galiojimo maisto produktus

Nors, žmonės, panašu, rimtai susirūpino savo maisto atsargomis, vieno didžiausių prekybos tinklų „Maxima“ atstovai ramino, kad panikuoti nėra ko, o maisto prekių parduotuvėse tikrai nepritrūks.

„Palyginę šių metų vasario 26 dienos pardavimus mūsų prekybos tinkle su pernai tuo pačiu laikotarpiu, matome, kad pardavimai išaugo apie 15 proc. Labiausiai tam įtakos turėjo 20-30 proc. augusios ilgo galiojimo prekių grupės – konservuotos pupelės, makaronai, ryžių ir žirnių kruopos, mėsos ir žuvies konservai, dribsnių košės, cukrus. Pastebime ir stipriai išaugusį dezinfekcinių priemonių poreikį.

Norime nuraminti visus savo klientus, kad esame pasiruošę, mūsų užsakymų kiekiai padidinti kelis kartus, todėl prekių parduotuvėse tikrai nepritrūks“, – kalbėjo „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Taip pat ji teigė atsiprašanti, kad paskutinėmis dienomis darbuotojai kartais tiesiog nespėja pildyti lentynų.

„Klientų prašome supratingumo“, – sakė ji.

„Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė taip pat teigė, kad prekybos tinklo pirkėjai gali būti ramūs, mat produktų pirkėjams tikrai nepritrūks.

„Iki“ komanda, reaguodama į esamą situaciją, užtikrins, kad mūsų pirkėjai būtų aprūpinti būtinosiomis maisto prekėmis ir lentynos neištuštėtų – jau kalbamės su savo tiekėjais.

Šiomis dienomis pastebime šiek tiek pasikeitusį pirkėjų elgesį – jaučiamas padidėjęs tam tikrų maisto prekių pirkimas, tačiau, kaip ir minėjau, mes ir toliau užtikrinsime jų pasiūlą. Žmonės aktyviau perka kruopas, makaronus ir kitus negendančius produktus“, – ramino prekybos centro komunikacijos vadovė.

Žmonės taip pat bando apsirūpinti atsargomis per internetines kasdienių prekių parduotuves.

Perkant „Barboroje“ buvo įprasta užsakymo sulaukti tą pačią dieną, kartais vos per kelias valandas, o ketvirtadienį užsisakius prekes ryte, buvo pranešama, kad jos bus atvežtos tik kitą dieną. Kai kurių prekių, kaip kai kurių kruopų rūšių, užsisakyti visai nebebuvo įmanoma.

„Barbora“ internetinis tinklapis dieną veikia su nesklandumais, tad užsisakyti prekių pavyksta ne visiems.

„Jaučiame, kad šiandien srautas į „Barbora“ el. parduotuvę ir prekių užsakymų skaičius yra išaugę. Padidėjus paklausai, natūralu, kad laisvų langų pristatymui į namus tai pačiai dienai lieka vis mažiau. Reaguodami į situaciją, ieškome sprendimų, kaip artimiausiu metu galėtume padidinti pristatymo į namus paslaugos prieinamumą didesniam kiekiui pirkėjų. Taip pat kviečiame klientus užsakymus atsiimti patiems dar tą pačią dieną „Barbora Drive in“ stotelėse“, – sakė „Barbora“ IT vadovas Karolis Lesickas.

Pasak jo, dėl gerokai padidėjusio klientų srauto iškilo techninių sistemos nesklandumų, dėl kurių puslapis veikia su trikdžiais: „Dėl to atsiprašome klientų. Klientai, susiduriantys su laikinais nepatogumais, gali pateikti užsakymus, naudojantis „Barbora“ aplikacija“.

K. Lesickas teigė, kad „Barbora“ negalėtume išskirti, kad perkamos tik ilgo galiojimo prekės ar tik kelios produktų kategorijos, nes yra padidėjusi visų prekių kategorijų paklausa.

„Reaguodami į pastarųjų dienų aktualijas, pasirūpinome papildomomis prevencinėmis priemonėmis prieš galimą virusų plitimą: prekių surinkimų centrai ir kurjeriai yra aprūpinti papildomu kiekiu antibakterinio rankų skysčio; pasirūpinta sustiprintu, dažnesniu dezinfekciniu bendrų paviršių valymu.

Taip pat sekame valstybės institucijų pranešimus ir, jei situacija dėl viruso keistųsi, atitinkamai reaguotume dėl papildomų apsaugos priemonių ir imtumėmės kitų veiksmų, kad užtikrintume mūsų darbuotojų ir klientų saugumą“, – kalbėjo jis.

koronaviruso vizualas
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (603)