Įkvėpė Užupis, Lietuvos gamta ir poetai

Dviejuose aukštuose įsikūręs naujasis klientų aptarnavimo centras yra pirmas toks centras Baltijos šalyse. Antradienio rytą čia jau rinkosi darbuotojai, anot Booking.com EMEA regiono klientų aptarnavimo direktoriaus Alessandro Rotelli, jų jau priimta virš 100, iki šių metų pabaigos tikimasi priimti dar tiek.

Centras įsikūrė naujame „Technopolis Penta“ pastate Vilniuje ir užima beveik 4 tūkst. kv. metrų plotą.

Naujo „Booking.com Customer Service Center (Lithuania)“ skambučių centro darbuotojai visą parą be išeiginių teiks pagalbą Booking.com svečiams ir apgyvendinimo paslaugas teikiantiems partneriams įvairiais būdais – telefonu, el. paštu, tiesioginėmis žinutėmis ir kt.

Biuras išsiskiria lietuviškais akcentais. Interjere daug medžio elementų, sienas puošia pačių darbuotojų darytos nuotraukos.

Biuras išsiskiria lietuviškais akcentais. Interjere daug medžio elementų, sienas puošia pačių darbuotojų darytos nuotraukos, lietuvių poetų citatos anglų kalba. Pavyzdžiui, naudojamos šalies miškų ir ežerų spalvos bei su jais susiję meno kūriniai, o susitikimų kambarių ir komandų erdvių apipavidalinimą įkvėpė Užupio meno erdvė A. Rotelli pasakojo, kad tokios strategijos bendrovė laikosi kiekvienoje šalyje.

„Svarbiausia, kad darbuotojai erdvėje, kurioje praleidžia 8 valandas per dieną, jaustųsi gerai, būtų stimuliuojamas jų kūrybiškumas ir bendradarbiavimas“, – sako jis.

Dviejuose aukštuose įsikūręs naujasis klientų aptarnavimo centras yra pirmas toks centras Baltijos šalyse. Įvairių Lietuvos kultūros, istorijos ir gamtos elementų įkvėptą biuro stilių sukūrė „ATC Schoordijk Interieurontwerp“ dirbantis Arnoldas Schoordijkas.

Skambučių centras Vilniuje yra devintasis Booking.com klientų aptarnavimo centras Europoje ir aštuonioliktas visame pasaulyje. Šiuo metu vietiniuose Booking.com biuruose visame pasaulyje dirba daugiau nei 8 000 klientus aptarnaujančių darbuotojų.

„Darbo vietą „Technopolio" biurų miestelyje apibūdina ne vien pagal moderniausias technologijas įrengtos patalpos, bet ir visa tai, kas įvardijama kaip žmogaus gerovė. Biuras mums pirmiausia yra jame dirbantys žmonės, todėl pagrindinis dėmesys tenka jiems.

Džiaugiamės, kad išpildėme visus „Booking.com" poreikius bei lūkesčius. Tarptautinei kompanijai pasiūlėme visas paslaugas iš vienų rankų: nuo remonto ir patalpų įrengimo iki darbuotojų maitinimo bei augalų priežiūros paslaugų. Nuoširdžiai tikime, kad kiekvienas čia įsikūręs jausis laisvai, komfortiškai ir darbingai", – sakė „Technopolis Lietuva" vadovė Lina Maskoliūnė.

Planas: 900 darbuotojų

A. Rotelli pasakojo, kad Vilnių bendrovė pasirinko dėl žmonių daugiakalbiškumo, geros strateginės vietos.

„Rinkdamiesi šalį naujam klientų aptarnavimo centrui Europoje, ieškojome vietos, kurioje nesunkiai rastume įvairiomis kalbomis kalbančių talentų, padėsiančių vystyti verslą visame pasaulyje“, – teigė Alessandro Rotelli, „Vilnius – puikus pasirinkimas ir mes nekantraujame priimti dar daugiau darbuotojų šiame puikiame naujame biure“.

Klientų ir partnerių aptarnavimo komandą Vilniuje jau sudaro daugiau nei 100 darbuotojų, teikiančių paslaugas rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių kalbomis.

A. Rotelli teigė, kad jau numatomi ir tolimesni plėtros planai, per penkerius metus planuojama priimti iki 900 darbuotojų.

Naują kompaniją Lietuvoje per atidarymo ceremoniją sveikino Ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

„Geidžiamų darbdavių atėjimas į globaliu mastu nedidelius miestus, tokius kaip Vilnius, svarbus talentų pritraukimo prasme. Tokios bendrovės tampa ne tik darbdaviais, išlaikančiais šalyje jaunus, tarptautinės karjeros siekiančius specialistus, bet iš užsienio pritraukiančiais kvalifikuotus darbuotojus, prisidedančius prie vietos ekonomikos.

Oficialiai veiklą pradedantis „Booking.com“ klientų aptarnavimo centras tampa svarbia talentų išlaikymo ir pritraukimo sistemos dalimi“, – sakė ūkio ministras.

Oficialiame atidarymo renginyje dalyvavo ir naujam Booking.com klientų aptarnavimo centrui tinkamą vietovę surasti padėjusios „Investuok Lietuvoje“ atstovai. „Džiaugiamės galėdami padėti Booking.com pasirinkti Vilnių“, – teigė „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.

Šiuo metu bendrovė vis dar ieško darbuotojų. Internete galima rasti darbo pasiūlymų, kuriuose nurodyti ne tik reikalavimai, bet ir atlyginimas.

Pavyzdžiui, šiuo metu ieškomi klientų aptarnavimo specialistai, kalbantys rusų ir anglų kalbomis.

Jiems siūlomas 1187 eurų atlyginimas „ant popieriaus“. Taip pat siūlomas darbas klientų aptarnavimo darbuotojų komandos vadovui, tačiau alga į šią poziciją nenurodoma. Pagal darbo aprašą, toks darbuotojas turėtų turėti bakalauro laipsnį, 2 metus vadovavimo patirties tarptautinėje aplinkoje, puikius anglų kalbos sugebėjimus.

Rekvizitai.lt nurodo, kad kovo mėnesio duomenimis, vidutinė alga įmonėje siekė 1844, 75 euro.

Viena didžiausių pasaulyje

1996 m. Amsterdame įkurta Booking.com B.V. iš mažo olandų startuolio išaugo iki vienos didžiausių el. prekybos įmonių pasaulyje: šiuo metu 70 šalių visame pasaulyje esančiuose 198 įmonės biuruose dirba daugiau nei 17 tūkst. darbuotojų.

Booking.com keliautojams siūlo įvairaus lygio ir kainos viešnagės vietų nuomos paslaugas: nuo apartamentų, atostogų būstų ir šeimoms priklausančių nakvynės su pusryčiais namų iki 5 žvaigždučių prabangių viešbučių, namelių medyje ar net iglu.

Booking.com svetainė ir mobiliosios programėlės išverstos į 43 kalbas, jose siūlomi 28 mln. nakvynės variantų daugiau nei 130 000 krypčių 229 šalyse ir teritorijose visame pasaulyje.

Kasdien Booking.com platformoje užsakoma daugiau nei 1,5 mln. viešnagės naktų.

Booking.com klientų aptarnavimo komanda dirba visą parą be išeiginių ir teikia pagalbą 43 kalbomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (161)