aA
Degalinėms dienos metu keičiant kuro kainas, pasitaiko atvejų, kada švieslentėje degusi kaina pakeičiama pilant kurą į automobilį. Su tokia situacija susidūrė vilnietė, pylusi kurą „Circle K“ degalinėje. „Circle K“ atstovai pripažįsta: tokių atvejų pasitaiko, o klientus tuomet apima neteisybės jausmas.
Vilnietės nuotykiai degalinėje: kol pylėsi kurą, pasikeitė kaina
© DELFI / Audrius Solominas

Vilnietė savo socialinio tinklapio „Facebook“ paskyroje pasidalino nemaloniu nutikimu. Savaitgalį atvažiavusi įsipilti kuro į sostinės Goštauto gatvėje esančią „Circle K“ degalinę, ji matė: kolonėlės kaina rodė, kad už vieną litrą 95 rūšies benzino teks sumokėti 1,156 euro. Tačiau degalinės švieslentėje degusi kaina rodė 1,106 euro.

Vilnietė už kurą iš viso sumokėjo 46,49 eurus. Jei čekyje būtų išmušta reklaminiame stende pateikta kaina, ji būtų sumokėjusi 2,09 eurais mažiau.

Klientei pasiteiravus, kodėl jai tenka mokėti didesnę kainą nei dega švieslentėje, degalinės operatorius paaiškino: kol vilnietė pylėsi kurą, degalinė pakeitė kainą ir ją sumažino: vietoje 1,156 euro ėmė taikyti 1,106 euro kainos tarifą.

„Circle K“: apmaudu matyti, kad po kelių minučių buvo galima sumokėti mažiau

Degalinės marketingo ir komunikacijos vadovė Lina Katinė komentuodama situaciją sakė, kad gali pasitaikyti situacijų, kai degalų kainos keitimo metu degalinėje yra apsipirkinėjančių klientų.

„Nors tokios situacijos yra gana retos,(...) ieškome būdo, kaip būtų galima patirtą kartėlį sumažinti“, – įvykį komentavo L. Katinė

Anot jos, klientei atvykus piltis kuro, švieslentėje degusi kaina rodė 1,156 euro už litrą 95 markės benzino, o kol ji pildė baką, kaina sumažėjo iki 1,106 euro už litrą. Degalų kaina fiksuojama paėmus degalų pistoletą ir nuspaudus jo rankenėlę, todėl klientei buvo pritaikyta sena kaina.

„Tikrai apmaudu matyti, kad po kelių minučių buvo galima sumokėti mažiau. Suprasdami situacijos nulemtą neteisybės jausmą, į klientų aptarnavimo centrą besikreipusiai klientei pasiūlysime ne kainos skirtumo kompensavimą, o didesnę vertę turinčias paslaugas“, – sakė L. Katinė.

Kainas reiktų keisti kada degalinėse nėra klientų

Pasiteiravus Lietuviškų degalinių sąjungos vykdančiojo direktoriaus Vido Šukio, kaip dažnai degalinėse yra keičiamos kainos, jis teigė, kad visuomenei reikia atsikratyti sovietinio mąstymo, kada kainos buvo fiksuotos.

„Jeigu yra mano degalinė, aš galiu kiek noriu kartų, nors ir kas pusę valandos keisti kainas. Gyvename laisvos rinkos sąlygomis, ir tai yra mano reikalas“.

Pašnekovas įvardino, kad degalų kainos yra lanksčios ir gali būti keičiamos kelis kartus per dieną.

„Aš pats administruoju degalinę. Ryte pasižiūriu pagal regioną, kokios yra kainos kitose degalinėse. Atlieku rinkos analizę. Tada pasiimu protokolą ir pasižiūriu, kokia kaina aš galiu nupirkti kurą iš gamyklos. Kitas dalykas, analizuoju situaciją biržoje. Jeigu matau, kad 12 valandą pakilimas biržoje, tai žinau, kad rytoj kaina bus galimai didesnė, todėl ją didinsiu (...)“, – portalui LRT.lt komentavo V. Šukys.

Pasiteiravus, kaip vertina susiklosčiusią situaciją, kada švieslentėje degė viena kaina, o klientei teko sumokėti didesnę, V. Šukys sakė, kad siekiant išvengti tokių situacijų, kainas reikėtų keisti tuomet, kai degalinėse nėra žmonių. Tačiau pastebėjo, kad didieji degalinių tinklai kainas gali keisti centralizuotai, todėl galėjo nepastebėti, kad degalinėje yra klientų.

VTAT: verslininkas privalo tinkamai informuoti vartotoją apie prekės ar paslaugos kainą

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT) reaguodama į situaciją teigė, kad verslininkas privalo tinkamai informuoti vartotoją apie prekės ar paslaugos kainą ir parduoti prekę ar paslaugą už tą kainą, kuri buvo nurodyta.

„Pagal įstatymą, prieš sudarydamas vartojimo sutartį, verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją (taip pat ir informaciją apie prekių ir paslaugų kainą)“, – komentavo VTAT tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja Giedrė Nenartavičiūtė.

Ji taip pat pažymėjo, kad verslininkas, neįvykdęs arba netinkamai įvykdęs pareigą suteikti informaciją vartotojui, turi atlyginti dėl to vartotojo patirtus nuostolius.

„Vartotojas, kuriam buvo parduota prekė ar suteikta paslauga už didesnę kainą nei buvo nurodyta, arba buvo suteikta neaiški, klaidinanti ar dviprasmiška informacija apie prekės ar paslaugos kainą, turėtų užfiksuoti prekės ar paslaugos kainą kainolapyje (šiuo atveju – švieslentėje) ir su pirkimo kvitu nedelsiant kreiptis į pardavėją bei nurodyti savo reikalavimą (pavyzdžiui, grąžinti permoką)“, – patarė G. Nenartavičiūtė.

www.lrt.lt
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(16 žmonių įvertino)
3.6250

Vilkikų eilės Baltarusijos pasienyje toliau didėja (13)

Į Baltarusiją per Medininkų pasienio punktą vykstančių eilėje, Pasienio kontrolės punktų...

Anglija lietuvių nebevilioja: už nekvalifikuotą darbą ir kitur uždirba 1400 „į rankas“ (223)

„Brexit“ paskatino lietuvius dairytis kitų krypčių darbui užsienyje, tačiau dėl to jie...

Su trečdaliu darbuotojų dėl įmonėje įsisukusio koronaviruso likęs vadovas: tokios situacijos nelinkime niekam (64)

Šiaulių tekstilės įmonėje „ Interscalit “ dėl plintančios koronaviruso infekcijos šiandien...

Po karantino lietuviai ypač verslūs – per savaitę įkuria rekordinį kiekį įmonių, bankrutuojančių nedaugėja (3)

Per vasarą lietuviai įkūrė 3650 įmonių, arba vidutiniškai po 280 per savaitę, ir tai yra 20...

Judėjimas per Baltarusijos sieną per naktį sulėtėjo: eilėje Medininkų punkte – beveik 200 vilkikų (136)

Į Baltarusiją per Medininkų pasienio punktą vykstančių eilėje, Pasienio kontrolės punktų...

Top naujienos

Europos „koronaviruso žvaigžde“ tapusi šalis dabar klimpsta vis giliau: deja, klydome (32)

Kai birželio mėnesį ant viduramžiško Prahos Karolio tilto į „Covid-19“ „atsisveikinimo...

Pacientų kantrybė išseko: medikai nekelia ragelio, o jei atsiliepia, bendrauja šiurkščiai (226)

Maždaug prieš dešimtmetį kur kas daugiau panevėžiečių sveikatos reikalus patikėdavo...

Iš vaikų namų su 3 tūkst. eurų kišenėje: patyrė benamio dalią ir išdavystės kartėlį (105)

Mažiau nei 3 tūkst. eurų – toks kraitis įdedamas globos namus paliekantiems pilnamečiams....

Reta liga sergantis marijampolietis: nežinau, kas bus toliau ir kuo viskas baigsis

Marijampolietis Juozas Andziulis neseniai atšventė 71-ąjį gimtadienį, o po kelių savaičių vėl...

Koncerto metu Vidas Bareikis patyrė traumą: kraujuojančią galvą vadyba pasiūlė slėpti po kepure (20)

Kas jau kas, bet Vido Bareikio gerbėjai žino, kad šio atlikėjo gyvi pasirodymai kupini ne tik...

„Masalo efektas“ – triukas, verčiantis mus išlaidauti (2)

Kavinėje siūloma pasirinkti net iš trijų ar net keturių dydžių kavos puodelių. Jų kainos,...

Nutylėta Antrojo pasaulinio karo: „vaiduoklių armija“ apmulkino nacius (1)

Rugsėjo 2 d. sukako 75 metai nuo Antrojo pasaulinio karo pabaigos. Šio pasaulinio konflikto metu...

Grįžusi iš JAV jauna kaunietė pasinėrė į neįprastą verslą (5)

JAV 10 metų praleidusi Raminta Stowe prieš metus grįžo į Lietuvą kartu su savo amerikiečiu...

Buvęs žalgirietis Lawsonas persistengė – kinai diskvalifikavo iki gyvos galvos (5)

Ramiu būdu niekada negarsėjęs amerikietis Ty Lawsonas , pastaruosius ketverius metus žaidęs CBA...

Į kapines karsto neįleidęs Marijampolės rajono kunigas – atleistas, jo išsižada jau trečia parapija (306)

Karsto į kapines neleidęs įnešti Skardupių kunigas Algirdas Kanapka atleistas iš pareigų....

|Maža didelių žinių kaina