Grupės konsoliduotas grynasis pelnas per metus padidėjo 2,1 karto iki 75 mln. eurų, pranešė „Maxima grupė“.

„Stabiliai augantys grupės finansiniai rezultatai leido susikoncentruoti į veiklos plėtrą atidarant naujas parduotuves ir atnaujinant senąsias, gerinant klientų aptarnavimą, diegiant modernius sprendimus prekybos vietose“, – pranešime spaudai teigia „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.

Grupės teigimu, sparčiausiai pernai augo Bulgarijoje veikiančio „T-Market“ tinklo apyvarta, išaugusi beveik ketvirtadaliu iki 111 mln. eurų. Lietuvoje grupės apyvarta ūgtelėjo 1,7 proc. iki 1,529 mlrd. eurų, Latvijoje ir Estijoje – po 4 proc. iki atitinkamai 723 mln. eurų ir 464 mln. eurų.

Lenkijoje veikiančio „Aldik“ tinklo apyvarta pernai išaugo 9 proc. iki 52 mln. eurų. Šiemet grupė įsigijo Lenkijoje veikiantį prekybos tinklą „Stokrotka“.

Elektroninės prekybos įmonės „Barbora“ pajamos be PVM per metus padidėjo 36 proc. iki 19,9 mln. eurų.

Pernai „Maxima grupės“ į naujų parduotuvių atidarymą ir senųjų modernizavimą investavo 70 mln. eurų – per metus atidaryta 17 naujų parduotuvių. 2017 metų pabaigoje įmonių valdomą parduotuvių tinklą sudarė 568 parduotuvės: 243 Lietuvoje, 154 Latvijoje, 76 Estijoje, 65 Bulgarijoje ir 30 Lenkijoje. Šiemet įsigytą „Stokrotkos“ prekybos tinklą sudaro 437 parduotuvės.

„Maxima grupėje“ dirba 31 tūkst. darbuotojų, o įsigytame „Stokrotkos“ prekybos tinkle – dar 8 tūkst. darbuotojų.

„Maxima grupė“ priklauso Nerijaus Numavičiaus valdomai „Vilniaus prekybos“ įmonių grupei.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)