“Klaipėdos mėsinės” gaminiais prekiaujama Lietuvos ir užsienio rinkose, į šį prekės ženklą vis intensyviau investuojama jau daugiau kaip penkerius metus.

“Tikimės, kad šis įmonės vardas ne tik padės tęsti geriausias tradicijas, bet ir atvers naujas galimybes bei taps kokybės ir meistriškumo ženklu”, - sako N.Kuzma.

Per devynis šių metų mėnesius , lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, “Klaipėdos mėsinės” gaminių pardavimai išaugo 31 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją