Gauta prekė apstulbino

Julius soc. tinkle „Facebook“ pasakojo iš vieno internetinių portalų užsisakęs virdulį ir už jį sumokėjęs 47 Eur, o prekė turėjusi atkeliauti iš Kinijos.

2,5 mėn. nesulaukęs prekės jis pasakojo pats nukulniavęs iki LP pasiteirauti, ar siuntinys nepasimetė. Jam, kaip tikino, tada buvo atsakyta, kad siuntinys dar nė neiškeliavo iš siuntėjo šalies.

Visgi po trijų dienų Julius teigė gavęs pranešimą, kad siunta jau pasiekė paštomatą, tačiau tai, kokią prekę jis paskui išvydo, jį apstulbino.

„Iš paštomato išsitrauki žlegsinčią, varvančią lūženų ir šukių krūvą“, – stebėjosi jis ir tikino iškart nuėjęs situacijos pasiaiškinti į šalia esantį pašto poskyrį.

Ten, kaip atsiminė, darbuotojų jam buvo pasakyta, kad tai yra ne jų kompetencija ir jie pretenzijų nepriimantys.

„Supykęs piktai atšoviau: „Atsiprašau, galvojau, kad į Lietuvos pašto skyrių pataikiau“, apsisukau ant kulno ir dingau iš tos prakeiktos vietos“, – sakė vyras.

Vėliau, kaip aiškino, jis kreipėsi ir LP klientų aptarnavimo numeriu, tačiau ten, anot jo, buvo paklaustas, iš kur jis žinantis, kad žalą prekei padarė būtent LP.

Vyro gauta siunta

„Siuntinys visas permirkęs. Varvantis. Tikriausiai kažkur pašte kitame pasaulio gale prieš du mėnesius siuntinį sutrypė, po musonine liūtimi porą parų palaikė ir tuomet išsiuntė į Lietuvą. Išdžiūti tiesiog nespėjo“, – ironizavo jis.

LP: siunta buvo netinkamai supakuota

DELFI komentaro kreipėsi į LP atstovus. Situaciją pakomentuoti sutiko LP Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė.

„Klientas atsiėmė šią siuntą šiandien. Lietuvos paštui pretenziją rašė taip pat šiandien, vieną kartą. Iš visos informacijos, kurią surinkome, darome išvadą, kad prekė buvo netinkamai supakuota.

Ji buvo supakuota į paprastą, virdulio gamintojo dėžę ir įdėta į maišą. Būtina atkreipti dėmesį, kad už saugų ir kokybišką supakavimą visada atsako siuntėjas. Lietuvos paštas neperpakuoja siuntų, nebent yra akivaizdūs pažeidimai. Pats savaime traškėjimas siuntose įtarimo nekelia, nes klientai siunčiasi įvairius barškančius daiktus, o siuntos turinio bendrovė, jeigu tai nekelia įtarimo, neturi teisės tikrinti“, – komentavo ji.

Specialistė taip pat patikino, kad atsukus paštomato filmuotą įrašą nematyti, kad siunta būtų buvusi „varvanti ar permirkusi.“

„Pagal kliento atsiųstą informaciją matome, kad virdulio pardavėjas pats deklaruoja, jog siuntos siuntimas gali užtrukti iki 53 d.

Tik gavę siuntą, iš karto ją pristatėme paštomatu klientui. Rekomenduojame klientui kreiptis į siuntėją, nufotografuoti siuntą ir prašyti kompensacijos dėl netinkamo supakavimo arba reikalauti, kad ta pati prekė būtų atsiųsta iš naujo, tinkamai supakuota.

Noriu dar kartą pabrėžti, kad siunta iš Kinijos keliauja ilgą kelią – iš el. prekybos parduotuvės į siuntimo sandėlį, iš ten – į paskirstymo centrus, vėliau į tranzitinius paskirstymo centrus ir tik tada pasiekia Lietuvos pašto paskirstymo centrą. Todėl prekės supakavimas yra itin svarbus“, – tikino V. Budrienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (326)