Savo laišku nesiekiu kažko apkaltinti (kaip sakoma, jei kas nors nepavyko, reikia kaltinti tik save...), tačiau noriu pasidalinti patirtimi, įžvalgomis – gal kam nors padės apsisprendžiant pirkti paslaugas. Gal kas nors pasimokys iš mūsų klaidų, gal kam nors bus lengviau apsispręsti, ko tikėtis.
© Shutterstock nuotr.

Esame jauna šeima, laukiamės vaikučio, todėl vyras nusprendė palepinti mane ir nupirko generalinio namų tvarkymo paslaugą. Taip, pasinaudojome nuolaidomis per vieną iš grupinių pardavimų portalą. Ko tikėjomės? Tikrai nesitikėjome labai daug, tiesiog galvojome, kad įmonė, teikianti valymo paslaugas, išvalys kokybiškiau nei tai galėtume padaryti savo jėgomis.

Taigi susitarėme dieną ir valandą, kada valytojai (taip vadinsime tuos žmones, kurie teikė paslaugą) turėjo atvažiuoti. Su vyru pasiėmėmė po atostogų dieną, kadangi tikrai nesiruošėme palikti svetimiems žmonėms buto be priežiūros, be to, neturėjome vilčių paruošti namus taip, kad nereikėtų kilnoti daiktų juos tvarkant.

Taigi likus 1:30 val. iki sutarto laiko paskambino valytojai ir pasakė, kad atvažiuoti negali, nes „sulūžo mašina“. Pasiūlė kitą darbo dieną... Na, gerai, tikriausiai jų nuomone mes sėdime namie ir nieko neveikiame. Pasakius, kad tikrai neimsime dar vienų atostogų, susitarėme, kad atvažiuos šeštadienį. Šeštadienį sulaukėme valytojų 1:20 val., vėliau nei tarėmės. Na, sakykim, čia vėl nieko tokio, nors manau, kad save gerbiančiame versle vėluojant tiek laiko būtų normalu informuoti telefonu. Aišku, atsiprašymo nesitikėjome... jo ir nebuvo.

Atvykę du vyrukai iš karto puolė prie darbų – valyti langus. Mums, neturintiems patirties gaunant tokias paslaugas, pasirodė šiek tiek keista, kad neaptarėme, kaip viskas vyks, ko mes iš jų tikimės. Tačiau nenorėjome trukdyti žmonėms dirbti visą laiką žiūrėdami per petį.

Kadangi paslauga buvo teikiama gyvenamame bute, kuriame, natūralu, yra ir baldų, ir kitų daiktų, planavome, kad galėsime vienus daiktus (t.y. dėžes, nes daiktus jau buvome sukraustę į dėžes) valomoje patalpoje iškraustyti, sudėti nevalomoje patalpoje, o tada atvirkščiai. Deja, tai nepavyko, nes vyrukai dirbo labai greitai, tvarkydami tai vieną, tai kitą kambarį (nebuvo tvarkoma patalpa po patalpos, buvo vaikščiojama po visas patalpas be mums suprantamos sistemos) ir nespėjome net pastebėti, kaip jie jau baiginėjo darbus. Tada pradėjome vertinti jų atliktų darbų kokybę...

Žiūrint atgal, visada paprasta sugalvoti, ką galima buvo padaryti geriau, taigi pabandysiu surašyti:

- dar prieš perkant paslaugą būtina smulkiai išsiaiškinti, kas bus daroma ir kas ne (įvertinti pateiktą aprašymą neužtenka...). Tai nėra lengva, kadangi neturint patirties sunku įsivaizduoti kiekvieną smulkmeną, o dalykų, kurie atrodytų savaime suprantami, nėra.

- atvažiavus valytojams, būtina kartu apeiti visus kambarius, smulkiai sutariant, kas bus padaryta (nesvarbu, kad perkant paslaugą yra nurodyta, kas bus padaryta. Jie suras priežasčių, apie kurias net nepagalvotumėte, kodėl to nedarė);

- aptarti, kaip vyks darbai, kiek, kaip ir kada jūs galėsite paruošti atskirus kambarius/baldus valymui (jeigu to reikia);

- valytojams dirbant būtina stebėti ar padaro tai, kas sutarta ir ar viskas atlikta kokybiškai. Būtina kokybę įvertinti iš karto, nes nebus jokio paslaugų perdavimo-priėmimo fakto, kuomet galėtumėte pasakyti, ar jų atlikimu esate patenkinti.

Generaliniu tvarkymu to tikrai negalėtume pavadinti. Mums buvo paaiškinta, kad nė viena įmonė daugiau nedaro. Manau, to niekada nesužinosime, kadangi daugiau tokia paslauga nesusigundysime – patiems atlikti generalinį namų valymą galima žymiai kokybiškiau ir pigiau.

P.S. Nuotraukos darytos iš karto tik valytojams išėjus. Ir čia toli gražu ne viskas, ką galėtume parodyti...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Konservatorių ir valstiečių kovoje – intriga: duomenys išsiskyrė (509)

Jau ne pirmą mėnesį populiariausių partijų viršūnėje tarpusavyje besivaržantys valstiečiai...

Pasibaigus pikantiškai istorijai vėl bus ieškomas vienos didžiausių valstybės įmonių vadovas (59)

Viena didžiausių valstybės įmonių, kurios darbuotojų kiekis pranoksta Prezidentūros, Seimo ir...

Trolių taikiniu tapo Grybauskaitė ir Skvernelis: dėl ko įsižeidė mongolai? (110)

Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė supyko – pasirašė dekretą, kuriuo įvedamos sankcijos...

„Ryanair“ lėktuve įkaltintus lietuvius papiktino bendrovės elgesys ekspertai įvertino situaciją (8)

Į JAV per Oslą skrendanti Karolina (vardas pakeistas) atsidūrė nepavydėtinoje padėtyje –...

Policijos rankose – nauji pažangūs greičio matuokliai matys pažeidėją už 2 km (189)

Lietuvos policija iš kompanijos „Eurosec“ nusipirko pirmuosius pažangius nešiojamus...

Prieš lietuvių emigrantų šeimą Anglijoje įvykdytas neapykantos nusikaltimas (2)

Gausiai lietuvių emigrantų apgyvendinto Anglijos miesto Wisbecho policija pranešė apie...

Pirštu bedė į Rusiją: tai tarsi naujas karinis ginklas (325)

Europos Sąjunga trečiadienį surengė diskusiją apie Rusijos propagandos įtaką Bendrijai ir...

Sugriuvusią „Maxima“ Rygoje apdraudusi „Ergo“ išmokės 1,6 mln. eurų

Vokietijos kapitalo Baltijos šalių draudimo bendrovė „ Ergo Insurance “ sumokės 1,615 mln....

Pamatę, ką žmonės krauna į lesyklas, gamtininkai įspėja: balandėliai ir cepelinai šiukštu netinka (11)

„Pats metas pradėti rūpintis paukščiais. Belieka įsigyti ar patiems pasigaminti lesyklėlę. Ir...

Apdovanojimą už gyvenimo nuopelnus atsiėmusiam Ilgauskui – skambūs LeBrono komplimentai (26)

Naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį Lietuvos laiku išskirtinio pagerbimo sulaukė buvęs...