Dabar jos mažoji bendrija jau trečius metus organizuoja praktines pamokas moterims.

Pašnekovės teigimu, idėja įkurti Moters mokyklą gimė iš asmeninio poreikio. „Žavėjausi moterimis, kurios turi gražią laikyseną, savitą stilių ir pasitiki savimi. Jos man atrodo tokios elegantiškos, charizmatiškos.

Pradėjau domėtis, ar šios savybės yra prigimtinės, ar viso to galima išmokti. Neradusi nieko panašaus, pradėjau galvoti, ko reikia, norint tai įgyvendinti“, – prisimena verslininkė.

Apie savo idėją ji pasipasakojo geriausiai draugei, kuri iš karto pritarė, sakydama, kad taptų pirma kliente! Netrukus atsirado bendraminčių, kurių padedama L. Sriubiškienė ir pradėjo organizuoti mokymus moterims.

Tiesa, ne viskas buvo taip paprasta ir gražu. Anot pašnekovės, sunkiausiai jai sekėsi susitelkti į tikslą. Nuolatos ramybės nedavė klausimai: „Nuo ko pradėti?! Verslo plano? Rinkos tyrimo? Įmonės steigimo? Dokumentų tvarkymo?“

„Tai atrodė taip toli nuo to, ką noriu daryti, – dabar pripažįsta moteris. – Norėjosi viską mesti. Trūko žinių, artimųjų palaikymo, neturėjau aiškaus plano. Bet į priekį vedė degantis didelis noras. Visa kita atėjo kuriant verslą arba išvis neatėjo, bet tai netrukdė procesui.“

Kalbėdama apie verslo pradžią, verslininkė atskleidžia, kad iškart susikūrė asmeninės disciplinos taisykles: pradedant rytiniu kėlimusi, dienos planavimu, darbo grafiku ir baigiant asmeniniu tobulėjimu, paliekant laiko šeimai.

„Aiški dienotvarkė leidžia vykdyti planus ir siekti savo užsibrėžtų tikslų“, – sako L. Sriubiškienė ir tikina, kad įkūrus verslą jai atsivėrė daug netikėtų galimybių.

Pašnekovę stebina, kad aplink yra tiek geranoriškų žmonių, kurie dalijasi idėjomis, padeda, konsultuoja, konstruktyviai kritikuoja ir padrąsina.

Moters mokyklai įkurti daug pinigų neprireikė. Pasak L. Sriubiškienės, reikėjo investuoti tik savo laiką. Tiesa, atėjus laikui, teko pakratyti piniginę kuriant įmonės interneto svetainę. Iki tol verslo plėtojimas ir klientų pritraukimas buvo vykdomas pasitelkus socialinius tinklus.

Pagaliau įmonė užaugo tiek, kad kreipėsi pagalbos į specialistus, kurie sudarė moteriai rinkodaros planą. Tai leido padidinti besikreipiančių klienčių srautą.

Paklausta, ko reikia, kad verslas klestėtų, pašnekovė tikina, kad būtina turėti konkretų planą dienai, savaitei ar net mėnesiui. „Juk svajonės be veiksmų taip ir liks svajonėmis“, – sako L. Sriubiškienė ir priduria, kad vien veiksmai be svajonių niekur nenuves.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.